بیانیه انجمن کتابداری و اطلاع رسانی ایران در همایش سپاسداشت بنیانگذاران ISC

 

به گزارش پایگاه خبری کتابداری و اطلاع رسانی ایران (لیزنا)، سید کاظم حافظیان رضوی، عضو هیات مدیره انجمن کتابداری و اطلاع رسانی ایران به نمایندگی از طرف انجمن، بیانیه ای را در همایش سپاسداشت بنیانگذاران ISC که توسط انجمن کتابداری و اطلاع رسانی پزشکی برگزار شده بود،  قرائت کرد.

 متن بیانیه به شرح زیر است:

 

منت خدای را که خدا را شناختیم             در ملک دل لوای طرب برفراختیم

(وحدت)

خداوند مرا به عنوان وسیله ای انتخاب نموده و نیرویی به من عطاء کرده است که انگیزه ای برای نسل جوان باشم تا در راه علوم کتابداری و خدمات کتابخانه ای فداکاری نموده و سعی و تلاش قبلی خویش را دریغ ننمایند (شیالی رامام ریتا رانگاناتان)

امروز در این مکان مقدس، جمعی از کتابداران و اطلاع رسانی حضور دارند که با هدایت استاد ارجمند، آقای دکتر جعفر مهراد، به یمن زحمات و خدمات آنها جهان اسلام از پایگاهی علمی و استنادی برخوردار شده است. کتابداران نه فقط به عنوان حافظان اندیشه، بلکه در دنیای امروز به عنوان حافظان و اشاعه دهندگان اندیشه و یافته های علمی در جهان مشغول خدمت رسانی هستند.

انجمن کتابداری و اطلاع رسانی ایران ضمن تشکر از انجمن علمی کتابداری و اطلاع رسانی پزشکی ایران که با ابتکار خود این مراسم قدردانی را برگزار می کنند. خدمات شایسته گروه اندیشمند بنیانگذار ((پایگاه استنادی علوم جهان اسلام-آی اس سی- را ارج می نهد و از خداوند بزرگ برای همه خادمین علم و فرهنگ، آرزوی توفیق و رستگاری مسئلت می نماید.

انجمن کتابداری و اطلاع رسانی ایران

23 تیرماه 1389