جشنواره كتاب‌هاي تجاري انگليس برگزار مي‌شود

 

به گزارش پایگاه خبری کتابداری و اطلاع رسانی ایران (لیزنا) به نقل از فارس ، بوك تريد اعلام کرد:  اين جشنواره به مدت يك روز و با حضور نويسندگان و كارشناسان اين حوزه در شهر پورتمورث انگليس برگزار خواهد شد.
"روبرت اشتون" نويسنده كتاب «700 راه ساده براي تغيير زندگي» درباره برگزاري نخستين دوره از جشنواره كتاب تجاري انگليس مي‌گويد: كتاب‌هاي تجاري به قلم نويسندگان انگليسي از جمله پرمخاطب‌ترين آثار در سراسر جهان است كه موجب نوآوري و الهام بخشي در زمينه‌هاي مختلف مي‌شود. بنابراين امروز زمان آن فرا رسيده است كه نويسندگان كتاب‌هاي تجاري با همراهي هم روزي را به نام خود ثبت كنند.
«برايان جنر» يكي از كارآفرينان شهر «پورتمورث» و كارشناس حوزه تجاري مي‌گويد: با برگزاري جشنواره‌هايي از اين دست به نياز بسياري از مخاطبان در زمينه مباحث تجاري پاسخ داده مي‌شود. امروزه بسياري از مردم درباره شيوه تجارت و كارشان دچار استرس و اضطراب هستند. اين گروه با شركت كردن در اين جشنواره و ملاقات با كارشناسان و متخصصان در اين زمينه مي‌توانند راهكارهاي مناسبي را متناسب با شيوه كارشان دريافت كنند.
جشنواره يك روزه كتاب‌هاي تجاري انگليس روز دهم سپتامبر سال جاري در شهر «پورتمورث» برگزار مي‌شود. در اين جشنواره كه با حضور نويسندگان، مترجمان و كارشناسان كتاب تجاري برگزار مي‌شود نشست‌ها و كنفرانس‌هاي متعددي پيرامون مباحث تجاري برگزار خواهد شد