کد خبر: 43591
تاریخ انتشار: دوشنبه, 30 فروردين 1400 - 07:26

داخلی

»

کتابخانه و کتابداری

نشست «بهبود مستمر فرآیندها با رویکرد کایزن در سازمان های دولتی» برگزار می‌شود

منبع : روابط عمومی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران
نشست مجازی «بهبود مستمر فرآیندها با رویکرد کایزن در سازمان های دولتی؛ مروری بر تجارب سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران» برگزار می شود.
نشست «بهبود مستمر فرآیندها با رویکرد کایزن در سازمان های دولتی» برگزار می‌شود

به گزارش لیزنا،  نشست آنلاین «بهبود مستمر فرآیندها با رویکرد کایزن در سازمان های دولتی؛ مروری بر تجارب سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران»، به همت موسسه عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه ریزی و با همکاری سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، دوشنبه 30 فروردین ماه ساعت 13 برگزار می شود.

بابک زنده دل نوبری مدیرکل برنامه ریزی و نظارت سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، رضا پور خردمند مدیرعامل انجمن توسعه بهره وری ایران و علی اکبر عاکف عضو هیات مدیره انجمن توسعه بهره وری ایران، سخنرانان این نشست آنلاین خواهند بود.

سرفصل مطالبی که در این نشست ارائه خواهد شد شامل، بهره وری چیست و چه نسبتی با بهبود مستمر فرایندها دارد؟، تاریخچه و ویژگی های رویکرد کایزن در دنیا، پیشینه کایزن در ایران، سوابق بهبود فرایندها در سازمان های دولتی کشور، ردپای بهبود فرایند و بهره وری در قوانین و مقررات نظام اداری کشور، کایزن و نظام آراستگی (5S) در سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، عوامل کلیدی موفقیت و شکست در پیاده سازی بهبود مستمر فرایندها و توصیه هایی برای دستگاه های دولتی جهت پیاده سازی بهبود مستمر فرایندها می شود.

علاقه مندان برای شرکت در نشست آنلاین «بهبود مستمر فرآیندها با رویکرد کایزن در سازمان های دولتی؛ مروری بر تجارب سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران» به آدرسhttp://imps.ac.ir/meeting   مراجعه کنند.

لازم به توضیح است حضور در نشست آنلاین «بهبود مستمر فرآیندها با رویکرد کایزن در سازمان های دولتی» برای عموم آزاد است.