نسخه های 2011 آنتی ویروسهای نورتون عرضه شد

به گزارش پایگاه خبری کتابداری و اطلاع رسانی ایران (لیزنا) به نقل از ایستنا، آنتی ویروسهای 2011 شرکت سیمانتک بهینه شده نسخه های 2010 آنتی ویروسهای این شرکت می باشند که از تکنولوژی SINAR 3  برای مقابله با تهدیدات و ویروسها بهره می برد و از قدرت بالای مقابله با تهدیدات برخوردار است .

محصولات شرکت سیمانتک از سال 2010 با توجه به کیفیت بسیار بالای آنها و از طرفی استفاده بسیار کم از منابع سیستم با استقبال بسیار خوب کاربران خانگی و شرکتهای کوچک مواجه شده است و توانسته در اکثر تستهای مقایسه ای (شناسایی ویروسها) رتبه بسیار خوب و تقریبآ در همه تستها از لحاظ استفاده کم از منابع سیستم و سرعت اسکن رتبه اول را کسب نماید .

قابل ذکر است ثبت Register و بروزرسانی Update محصولات شرکت سیمانتک (نورتون) از طریق ایران و برای کاربران ایرانی آزاد است و کاربران ایرانی می توانند بطور مستقیم از طریق نرم افزار اقدام به ثبت و رجیستر و بروزرسانی (آپدیت) نرم افزارهای ضد ویروس خود نمایند.

بعد از خرید شرکت نورتون توسط شرکت سیمانتک، محصولات آنتی ویروس خانگی این شرکت با نام نورتون در بازارهای جهانی شناخته می شوند.

آنتی ویروس - اینترنت سیکوریتی و نورتون 360 از دسته محصولات آنتی ویروس خانگی شرکت نورتون (سیمانتک) می باشند.

بدلیل قراردادهای شرکت سیمانتک با بزرگترین شرکتهای عرضه کننده سخت افزار و نوت بوک در دنیا مانند MSI - ASUS - LG - GATEWAY - FUJITSU - A-DATA - TOSHIBA- DELL- SONY - HP -GIGABYTE - IBM -LENOVO - از قدرت بالای تبلیغاتی نیز برخوردار است و بسیاری از کاربران و مشتریان این شرکتها از محصولات شرکت نورتون - سیمانتک استفاده می نمایند.

 قابل ذکر است 3 روز گذشته، شرکت بزرگ ترندماکرو ( دومین عرضه کننده بزرگ آنتی ویروس در دنیا ) نیز اقدام به عرضه و معرفی محصولات آنتی ویروس 2011 خود نمود که بر پایه تکنولوژی ابر می باشند .
شرکت ترندماکرو با شرکتهای ASUS - CISCO - IBM - TRANSEND - AVEPOINT - WIPRO HP DELL - قراردادهای همکاری دارد.