جزئیات برگزاری سمینار «کتابخانه‌هاي عمومي: پتانسيل‌ها و چالش‌ها» اعلام شد

 

علیرضا محمودی، دبیر علمی سمینار «کتابخانه‌هاي عمومي: پتانسيل‌ها و چالش‌ها» در گفتگو با پایگاه خبری کتابداری و اطلاع رسانی ایران (لیزنا) با اعلام این خبر افزود: به علت تعطیلات در چند روز اخیر دبیرخانه این سمینار، تصمیم گرفت که زمان برگزاری آن را از روز دوشنبه موخ 22 شهریور ماه به روز چهار شنبه 24 تغییر دهد.

 

مسئول کتابخانه عمومی شیخ صدوق در ادامه در خصوص مقالات پذیرفته شده در این سمینار گفت: دبیرخانه سمینار از زمان اعلام فراخوان، 22 مقاله را در محورهای موضوعی تعیین شده دریافت کرد. این مقالات از استانهای تهران، اراک، مشهد، کرمانشاه، شیراز، مازندران ارسال شده اند.

 

وی افزود: کمیته داوران شامل دکتر زهره میرحسینی، عضو هیأت علمی گروه های کتابداری دانشگاه آزاد اسلامی  واحد تهران شمال، دکتر سعید غفاری، عضو هیأت علمی گروه های کتابداری دانشگاه آزاد اسلامی  واحد همدان، علیرضا محمودی، مدرس گروه کتابداری دانشگاه جامع علمی کاربردی و علی لفطه، کارشناس ارشد کتابداری و اطلاع رسانی، پس از بررسی مقالات رسیده به دبیرخانه سمینار، 14 مقاله را برای این سمینار پذیرفتند. از میان این 14 مقاله پذیرفته شده، 5 مقاله به عنوان مقاله برتر شناخته شده است که در روز سمینار به صورت شفاهی ارائه خواهند شد.

 

علیرضا محمودی بیان کرد: 14 مقاله پذیرفته شده پس از ویرایش نهایی به صورت مجموعه مقالات منتشر خواهد شد.

 

وی افزود: در روز سمینار، علاوه بر ارائه پنج مقاله برتر توسط نویسندگان آنها، دکتر زهره میرحسینی و دکتر سعید غفاری نیز به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت.

 

گفتنی است، این همایش  روز چهارشنبه مورخ 24/06/1389 از ساعت 16-19 در کتابخانه 13 آبان به نشانی تهران: كوي 13 آبان، خيابان 13 آبان، خيابان شهيد مولايي، جنب مسجد سيد الشهداء برگزار خواهد شد.

همچنین ثبت نام در سمينار براي كليه علاقه مندان به صورت رايگان انجام مي شود و لازم است براي درج نام و مشخصات خود با كتابخانه شيخ صدوق (ره) تماس حاصل نمایند .

علاقه مندان می توانند براي كسب اطلاعات بيشتر با شماره تلفن 33754041 تماس حاصل نمایند.