دعوت از ناشران کودک، به حضور فعال در انتخابات اتحادیه ناشران

 

به گزارش پایگاه خبری کتابداری و اطلاع رسانی ایران (لیزنا) به نقل از خبرگزاری مهر، انتخابات هیئت مدیره اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران سه شنبه 23 شهریور ماه در تهران برگزار می شود.

انجمن فرهنگی ناشران کتاب کودک و نوجوان به عنوان یکی از اعضای خانواده اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران در فراخوانی از اعضای خود دعوت کرده است در این انتخابات شرکت کنند.

در فراخوان این انجمن آمده است: با توجه به لزوم تقویت و تحکیم اتحادیه ناشران و کتابفروشان و این مهم که انتخابات آگاهانه افراد شایسته، موجب رشد و تعالی صنعت نشر کشور خواهد شد و همچنین با اعتقاد به تقویت حرکت‌های جمعی و روح همکاری و مشارکت برای تحقق اهداف مشترک صنفی انجمن فرهنگی ناشران کتاب کودک و نوجوان از تمام همکاران عضو اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران مخصوصا اعضای انجمن تقاضا دارد که در انتخابات 23 شهریور این اتحادیه حضوری فعال داشته باشند.

یادآوری می شود در راستای اجرای ماده 9 آیین نامه اجرایی انتخابات هیئت مدیره اتحادیه های صنفی، از تمامی اعضای دارای پروانه کسب اتحادیه ناشران و کتابفروشان دعوت شده است از ساعت 10 تا 14 روز سه شنبه 23 شهریور برای شرکت در دور دوم انتخابات هیئت مدیره اتحادیه به نشانی خیابان انقلاب، خیابان ابوریحان، خیابان وحید نظری، بین خیابان ابوریحان و خیابان دانشگاه ، پلاک 29  ،طبقه اول مراجعه و کاندیداهای مورد نظر خود را در قالب 7 نفر اعضای اصلی انتخاب کنند.

کاندیداهای هیئت مدیره عبارتند از محمود آموزگار، مرتضی احمدآخوندی، سیدرفیع احمدجواهری، مرتضی علی اسمعیل زاده تیرشاب، نیلوفر تیموریان، محمدرضا جاسبی وجدانی، یحیی دهقانی، عبدالحمید سیاح براتی، هادی طالع خرسند، بهروز عطائی فرد، محمدمهدی فخری زاده، فتح اله فروغی دهکردی، نادر قدیانی و مجتبی مرشد شکرچی.