اعلام برنامه هفتگی سرای اهل قلم

به گزارش پایگاه خبری کتابداری و اطلاع رسانی ایران (لیزنا) به نقل از مهر، امروز شنبه 10 مهر ماه نشست «مولانا و انسان امروز» با حضور یاسر هدایتی و دو تن از مولاناپژوهان معاصر دکتر سید حبیب نبوی و دکتر کاظم محمدی وایمقانی از ساعت 16 تا 18 برگزار می‌شود.

نشست "تئاتر وضعیت" از دیگر برنامه‌هایی این هفته است که یکشنبه 11 مهرماه با شرکت مهرزاد رایانی مخصوص و دکتر صادق رشیدی برپا خواهد شد.

مجموعه نشستهای ادبیات ملل این هفته به مروری بر تاریخ ادبیات روسیه اختصاص دارد که سه‌شنبه 13 مهرماه با حضور دکتر نازیلا  حاجیلو، دکتر نازنین سپانلو و رضا نجفی  از ساعت 17 تا 19  برگزار می‌شود.

همچنین در این روزسرای اهل قلم  میزبان شب شعر قربان ولیئی است که در   آن محمود حبیبی کسبی، محمود سنجری و سیداکبر میرجعفری شرکت می‌کنند.

نشست تخصصی کتاب ماه تاریخ و جغرافیا با عنوان «تاریخ جامعه شناختی» با حضور دکتر علی‌محمد ولوی، دکتر عباس منوچهری، دکتر حسن حضرتی و حبیب‌الله اسماعیلی چهارشنبه از ساعت 16 تا 18 برپا می‌شود.

در همین روز نشست حوزه عرفان با عنوان «لیل و النهار از دیدگاه خواجه عبدالله انصاری» از ساعت 16:30 تا 18:30 برگزار می‌شود که در آن دکتر محمدرضا ریخته‌گران و دکتر علی محمد صابری شرکت خواهند کرد.

نشستهای یاد شده در سرای اهل قلم به نشانی خیابان انقلاب اسلامی،‌ خیابان فلسطین جنوبی، کوچه خواجه نصیر، پلاک 2  برگزار می‌شود.