فراخوان مقاله با موضوع «ارتباطات مطالعه بین نسل ها: به سوی جامعه ای به هم پیوسته»

 

به گزارش پایگاه خبری کتابداری و اطلاع رسانی ایران (لیزنا)، این کنفرانس در تاریخ 23-25 مارس 2011 (3-5 فروردین 1390) در تونس برگزار خواهد شد.

در طی این گردهمایی تلاش بر این است که اقدامات انجام شده جهت حمایت ارتباط بین نسل ها مخصوصا در کتابخانه ها و مدارس مورد بررسی قرار گرفته شود. در این خصوص بسیاری از روشنفکران و سیاستمداران برای داشتن چنین جامعه ای اقدامات بسیاری انجام داده اند. به عقیده این گروه با داشتن یک جامعه به هم پیوسته می توان مفهوم دهکده جهانی (global world) را بهتر سازماندهی نمود.

هدف این گردهمایی بررسی و تحلیل مطالعات و اقدامات انجام شده در خصوص کمک و پشتیبانی به ارتباط بین نسل ها و همچنین ارتباط موسسات فرهنگی و اجتماعی مانند کتابخانه ها و مدارس می باشد.

انجمن دوستان کتابخانه و کتاب از علاقه مندان دعوت به عمل می آورد تا مقالات مرتبط خود را برای ارائه حدود 25 دقیقه در کنفرانس ارسال نمایند.

مقاله های ارائه شده می تواند به یکی از زبان های عربی که زبان اصلی کشور برگزار کننده است یا فرانسوی و یا انگلیسی باشد.

چکیده مقالات نباید بیشتر از 500 کلمه (یک صفحه) باشد و باید با فرمت الکترونیکی pdf یا doc همراه با تاریخچه مختصری از اطلاعات فردی ( مشخصات فردی و حرفه ای ) به نشانی پست الکترونیکی  ahmed.ksibi@planet.tn ارسال شود.

 برنامه زمانی برگزاری کنفرانس و ارائه مقاله به صورت زیر اعلام شده است:

30 دسامبر 2010 (9 دی 1389): ارسال مقالات

15 ژانویه 2011 ( 25 دی 1389): اعلام نتایج داوری مقالات

25 فوریه 2011( 6 اسفند 1389): آخرین مهلت برای ارسال مقالات منتخب جهت ارائه در کنفرانس

ژانویه 2012: انتشار مجموعه مقالات

علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک نمایند.