همایش «يادگيري مادام العمر و كتابخانه هاي عمومي از نگاه ترويج علم» برگزار می شود

دکتر محمد حسن زاده، مدیر گروه ترویج علم مركز تحقيقات سياست علمي كشور در گفتگو با پایگاه خبری کتابداری و اطلاع رسانی ایران (لیزنا) با اعلام این خبر افزود: اين همايش كه با هدف ايجاد زمينه فكري براي نقش آفريني كتابخانه‌هاي عمومي در يادگيري مادام‌العمر و ترويج و همگاني‌سازي علم برگزار مي‌شود با ارائه 7 مقاله از سوي اساتيد رشته كتابداري و اطلاع رساني و رشته‌هاي مرتبط با ترويج علم و پرسش و پاسخ همراه خواهد بود. 

دبیر همايش «يادگيري مادام العمر و كتابخانه هاي عمومي از نگاه ترويج علم» در خصوص برنامه برگزاری آن ابراز داشت: اين همايش يك روزه از ساعت 10 تا 16 با سخنراني منصور واعظي، دبير كل نهاد كتابخانه‌هاي عمومي كشور و دكتر سيد حسن قدسي پور، رئيس مركز تحقيقات سياست علمي كشور و با حضور اساتيد برجسته كتابداري و اطلاع رساني و رشته‌هاي مربوطه برگزار خواهد شد

عضو هیأت علمی گروه کتابداری و اطلاع رسانی دانشگاه تربیت مدرس تصریح کرد: ‌محورهاي موضوعی این همایش، «مطالعه مفيد»، «ادغام خدمات كتابخانه‌اي در برنامه هاي ترويج علم»،‌ «تجربيات مفيد از نقش‌آفريني كتابخانه‌ها در ترويج علم»، «مفاهيم و تعاريف يادگيري مادام العمر و ترويج علم» و «جايگاه كتابخانه‌هاي عمومي»  خواهد بود. 

دکتر حسن زاده تأکید کرد: قرار است اين همايش به صورت مجموعه‌اي مداوم با هدف ايجاد هم‌راستايي بين كتابخانه‌هاي عمومي و برنامه‌هاي ترويج علم ادامه داشته باشد. 

ضروری است، علاقه مندان جهت شرکت در این همایش یک روزه حداكثر تا آخر وقت اداري روز چهارشنبه 19 آبان 1389 با شماره تلفن 88036144 داخلي 1045 تماس گرفته و نسبت به ثبت نام اقدام نمايند. 

لازم به ذکر است، این همايش در دو بخش از ساعت 10 تا 12 و 13 تا 16 با ارائه مقاله و پرسش و پاسخ برگزار مي‌گردد و به شرکت کنندگان در آن، گواهي شركت ارائه خواهد شد. 

محل برگزاري اين همايش تهران: ميدان ونك، خيابان ملاصدرا، خيابان شيراز جنوبي، خيابان سهيل، پلاك 9، سالن كنفرانس مركز تحقيقات سياست علمي كشور مي‌باشد.