آفیس تحت وب چینی نیز تولید شد

به گزارش پایگاه خبری کتابداری و اطلاع رسانی ایران (لیزنا) به نقل از همکاران سستم ، اين شرکت که Evermore Software نام دارد و در شرق چين واقع شده است، براي سال‌هاي طولاني مجموعه نرم‌افزاري را در اختيار کاربران قرار داده بود که شباهت زيادي به مجموعه Microsoft Office داشت و با قيمت ارزان‌تر فروخته مي‌شد. اما هم‌اکنون بسته نرم‌افزاري خود را به صورت آنلاين عرضه کرده است و با برنامه‌هاي Google Docs و Office Web apps مايکروسافت رقابت تنگاتنگي دارد.

 

"وانگ يوانبينگ"(Wang Yuanbing) مديرعامل شرکت Evermore گفت: هم‌اکنون همه کاربران منتظر خدمات آنلاين مجموعه‌هاي نرم‌افزاري هستند.

مجموعه نرم‌افزاري شرکت Evermore که با نام‌هاي Evermore Integrated Office طي سال‌هاي گذشته عرضه مي‌شد، بر پايه فناوري جاوا و به صورت آفلاين بوده است. تمامي آيکون‌ها و شکل‌هاي به کار رفته در اين مجموعه نرم‌افزاري شبيه Office مايکروسافت است. البته اين برنامه‌، نرم‌افزارهاي معادل Word، Excel و PowerPoint مايکروسافت را به جاي چند پنجره، در يک پنجره واحد ارايه مي‌دهد. در اين مجموعه نرم‌افزاري کاربران به سادگي مي‌توانند فعاليت‌هاي مورد نظر خود را در بخش‌هاي مجزا انجام دهند، بين فايل‌هاي ايجاد شده در هر يک از اين بخش‌ها ارتباط برقرار کنند و فايل‌هاي مشترک توليد شده بين بخش‌هاي مجزا را به صورت مشترک ذخيره کنند.