تقویت حضور بسیج در اینترنت

 

به گزارش لیزنا، به نقل از مهر، محمد رضا نقدی درباره بعدی از جنگ نرم مربوط به تلاش های اخیر دشمنان انقلاب در انتقال کرم های سایبری برای تخریب تاسیسات هسته ای و نظامی ایران گفت: بسیج به تنهایی متولی مقابله با جنگ نرم نبوده و رسانه ها و صدا و سیما در خط مقدم این جنگ هستند و از همین بابت می بینید که مقام معظم رهبری اساتید را فرماندهان جنگ نرم و دانشجویان را افسران آن عنوان می کنند ، اما در این زمینه که برخی دشمنان به شکل فنی نفوذ کرده ودر صدد تخریب برمی آیند بیشتر متولی امر خود وزارت اطلاعات و وزارت اطلاعات است و اگر در سپاه باشد واحد های اطلاعاتی و فنی سپاه متولی به شمار می روند.


وی افزود: بسیج وظیفه ای در این زمینه ها ندارد ولی اگر تصمیم بر این باشد روزی متقابلا تهاجم سایبری کنیم آنوقت دنیا باید بنشیند و ببیند که چه بر سر آن کسانی می آید که چنین تخریبهایی را توسعه و ادامه می دهند .

نقدی در پاسخ به این سئوال که چرا بسیج با ظرفیت های بسیار زیادی که در فضای مجازی دارد حضورش پر رنگ نیست گفت: ما هنوز نتوانسته ایم از ظرفیت های بسیج در دنیای مجازی به خوبی استفاده کنیم و تلاش می کنیم تا زیر ساخت هایمان در این زمینه تقویت کنیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تاکید کرد: ما باید زیر ساخت ها را در فضای مجازی تقویت و آماده کنیم و از این ظریفیتی که بسیجیان در این زمینه دارند استفاده بیشتری داشته باشیم .