کد خبر: 44702
تاریخ انتشار: شنبه, 29 آبان 1400 - 08:46

داخلی

»

کتابخانه و کتابداری

ASIS &T و SIG- III حامیان علمی همایش طراحی و توسعه خدمات کتابخانه های عمومی؛ الگوها ، تجربه‌ها و ایده‌ها

منبع : لیزنا
ASIS &T  و SIG- III   به حامیان علمی همایش بین المللی طراحی و توسعه خدمات کتابخانه های عمومی؛ الگوها ، تجربه‌ها و ایده‌ها پیوستند.
ASIS &T و SIG- III حامیان علمی همایش طراحی و توسعه خدمات کتابخانه های عمومی؛ الگوها ، تجربه‌ها و ایده‌ها

به گزارش لیزنا، دکتر لیلی سیفی دانشیار دانشگاه بیرجند و دبیر علمی همایش بین المللی طراحی و توسعه خدمات کتابخانه‌های عمومی با اعلام این خبر گفت: پس از مکاتبه با رئیس انجمن علوم اطلاعات و فناوری و همچنین رئیس شاخه SIG-III هر دو در خصوص حمایت معنوی همایش اعلام آمادگی کردند. تبلیغات گسترده همایش از طریق تمامی بستر های ASIS & T  و SIG-III ، همکاری با کمیته علمی بخش بین الملل ، و درج تمامی اخبار مربوط به همایش در سر تیتر خبرهای انجمن علوم اطلاعات و فناوری از جمله حمایت های معنوی خواهد بود.

سیفی ابراز امیدواری کرد این حمایت معنوی منجر به کسب دستاوردهای اثربخش جهانی برای حوزه کتابخانه های عمومی و جذب مخاطبان همایش به صورت گسترده در سطح بین الملل شود.

انجمن علوم اطلاعات و فناوری، انجمنی تخصصی با قدمتی حدود 80 سال  برای رفع شکاف دانشی میان حرفه و پژوهش (نظر و عمل) در موضوع هایی مثل روش های ذخیره و بازیابی، مدیریت، آرشیو های باز و تحلیل داده ها و اشاعه اطلاعات فعالیت می‌کند.

این انجمن اعضایی متشکل از هزاران محقق، پزشک، استادان دانشگاه، دانشجویان را در زمینه علوم اطلاعات و فناوری از 50 کشور در سراسر جهان را به بخش مهمی از توسعه حرفه ای تبدیل کرده است.