آی پد نزد کارمندان محبوب‌تر است

 

به گزارش لیزنا به نقل از ایسنا، این نظرسنجی که توسط مرکز تحقیقاتی Zogby برای شرکت Sybase انجام شده است، نشان می‌دهد که 3/52 درصد از کاربران iPad را ابزاری مناسب برای پاسخگویی به نیازهای کاری خود به صورت سیار می‌دانند. 

تماشای تصاویر ویدیویی دومین هدف کاربران  از انتخاب iPad به عنوان ابزاری مناسب بوده است. این نظرسنجی نشان داد که 2/48 درصد کاربران این رایانه لوحی قابل‌حمل را برای تماشای تصاویر ویدیویی مناسب می‌دانند، 4/35 درصد قصد خرید آن برای انجام بازی‌های رایانه‌ای را دارند و 20 درصد نیز این رایانه را برای مصارف تجاری در اختیار خواهند گرفت. 

البته نتایج  مذکور به معنی موافقت عمومی کاربران  برای خرید این دستگاه‌ نبوده است. زیرا در پایان این نظرسنجی مشخص شد از هر 8 نفر تنها یک کاربر قصد  خرید iPad را دارد که این خبر می‌تواند برای اپل نگران‌کننده باشد. 

سه‌چهارم  کسانی که در این تحقیق شرکت کردند، اظهار داشتند که دستگاه‌هایی مانند  گوشی‌های هوشمند یا iPad کارایی آن‌ها در محل کار را افزایش می‌دهد. در این میان، 25 درصد توضیح دادند که این دستگاه‌ها کارایی آن‌ها را کمتر می‌کنند و یا در این زمینه اثر خاصی ندارد.