کد خبر: 45026
تاریخ انتشار: شنبه, 18 دی 1400 - 14:26

داخلی

»

کتابخانه و کتابداری

انتشار فراخوان مقاله فصلنامه علمی تخصصی آرشیو ملی

منبع : لیزنا
سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، فراخوان مقاله فصلنامه علمی تخصصی آرشیو ملی را منتشر کرد.
انتشار فراخوان مقاله فصلنامه علمی تخصصی آرشیو ملی

به گزارش لیزنا، فراخوان فصلنامه علمی تخصصی آرشیو ملی در راستای اهداف و فعالیت‌های مصوب، منطبق بر محورهای موضوعی این فصلنامه منتشر شد.

موضوعاتی چون مطالعات تاريخي-آرشيوي، مطالعات اسنادي، سندپژوهي و سندشناسی، تحقيقات و مطالعات مرتبط با آرشيو، نظام‌های ارزشیابی اسناد،‌ جنبه‌هاي اقتصادی، اجتماعی و سیاسی و تاريخي اسناد و آرشيو، گرايش‌هاي جديد در مطالعات آرشيوي، مطالعات مرتبط به حفاظت و نگه‌داري، مديريت تحقيق و توسعه آرشيوي، نوآوري‌ها در آرشيو مبتنی بر فناوری،‌ مطالعات آرشيوي مبني برتوسعه فناوری، معرفي نشريات آرشيوي و اسنادی، نقد و معرفي كتب آرشيوي و اسنادی، گزارش همایش‌ها و نشست‌های تخصصی، بررسي كارنامه مطالعات سند‌شناسي و آرشیو در ایران و جهان و ترجمه مقالات برتر در موضوعات فصلنامه از محورهای موضوعی فراخوان این فصلنامه است.

لازم به توضیح است نویسندگان و صاحب‌نظران این حوزه برای ارسال مقاله های خود به فصلنامه علمی تخصصی آرشیو ملی می توانند از طریق آدرس الکترونیکی:  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید و   این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید آثار خود را ارسال کنند و برای هماهنگی با شماره 81625431  تماس بگیرند.

 

برچسب ها :