ويندوز ۷ مناسب برای همه دستگاه‌‌های الکترونيکی است


به گزارش لیزنا به نقل از همکاران سیستم، مايکروسافت که اين روزها مي‌کوشد بر رقابت‌هاي خود با شرکت‌هايي مانند اپل و گوگل بيفزايد توضيح داد که سيستم‌عامل ويندوز 7 قابليت نصب روي انواع دستگاه‌هاي الکترونيکي را دارد و علاوه بر رايانه‌ها، مي‌تواند ابزارهاي الکترونيکي مختلف را نيز راه‌اندازي کند.

او طي سخنراني خود در مراسم افتتاح بزرگترين نمايشگاه محصولات الکترونيکي مصرفي دنيا موسوم به CES 2011 توضيح داد: «تنها در تصور مي‌توان واقعيت کاربرد رايانه‌هاي شخصي مجهز به سيستم‌عامل ويندوز 7 را متصور شد. شما مي‌توانيد در آن‌ها بنويسيد، طراحي‌‌هاي خود را در اين رايانه‌ها انجام دهيد، آن‌ها را به ديوار آويزان کنيد، آن‌ها لمس کنيد و فرمان‌هاي خود را از اين طريق به آن‌ها انتقال دهيد، از صفحه‌کليدهاي بي‌سيم استفاده کنيد، بازي‌هاي رايانه‌اي سه‌بعدي و پيشرفته داشته باشيد و به همه نيازهاي خود پاسخ دهيد. ويندوز 7 همه اين قابليت‌ها را در اختيار رايانه‌هاي شخصي مي‌گذارد».

مايک آنگوئيلو يکي از مديران ارشد مايکروسافت در مراسم افتتاحيه نمايشگاه CES چندين رايانه شخصي جديد با ظاهر غيرمعمول و متفاوت که به سيستم‌عامل ويندوز 7 مجهز شده بودند را به نمايش گذاشت. يکي از اين رايانه‌ها که در شرکت ايسر ساخته شده بود، شامل دو نمايشگر لمسي بزرگ مي‌شود که مانند نوت‌بوک روي هم بسته مي‌شدند. در اين رايانه مي‌شد از هر 10 انگشت براي تايپ کلمات در صفحه‌کليد مجازي استفاده کرد و البته با هر يک از ده انگشت دست روي قسمتي از نمايشگرها کليک کرد و فعاليت مجزايي را انجام داد