تامين اعتبار مالی خريد ساختمان پايگاه استنادی علوم جهان اسلام(ISC)

به گزارش لیزنا، رئیس اداره روابط عمومی و همکاريهای علمی بين المللی مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری با اعلام این خبر افزود: دکتر جعفر مهراد، رييس مرکز منطقه ای با دکتر نسرين سلطانخواه معاون علمی و فناوری رياست جمهوری ملاقات کرد.

نجمه حميدی فرد گفت: در اين ملاقات رييس مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری پس از ارائه گزارشی از برنامه ها و فعاليتهای علمی و بين المللی پايگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) و مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری، موضوع دور سوم سفرهای رياست جمهوری به استان فارس را مطرح کرد که در آن خريد ساختمان و تامين تجهيزات پايگاه استنادی علوم جهان اسلام به ارزش سه ميليارد و سيصد ميليون تومان به تصويب رسيده بود مورد بحث و مذاکره طرفين قرار گرفت.

به گفته نجمه حميدی فرد، در سفر سوم رياست جمهوری به استان فارس، تامين منابع مالی برای خريد ساختمان و تجهيزات به عهده معاونت علمی و فناوری رياست جمهوری گذاشته شده است.

وی افزود: در اين ملاقات که دکتر جعفر قادری، نماينده شيراز در مجلس شورای اسلامی نيز حضور داشت، معاونت علمی و فناوری رياست جمهوری پرداخت نيمی از مبلغ مصوبه را صرفا برای تامين تجهيزات پذيرفت و مقرر گرديد باقيمانده مصوبه با پيگيری دکتر قادری از طريق معاونت نظارت و برنامه ريزی راهبردی رياست جمهوری صورت پذيرد.

گفتنی است مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری و پايگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) دو موسسه بين المللی وزارت علوم، تحقيقات و فناوری هستند که در شيراز تاسيس شده اند.