دومین جشنواره برترین های سال کتابداری و اطلاع رسانی ایران برگزار می شود

به گزارش لیزنا، بنفشه به نیک دبیر دومین جشنواره برترین های سال کتابداری و اطلاع رسانی ایران با اعلام این خبر افزود: با توجه به ضرورت های ایجاد شده نسبت به شناسایی و معرفی دانشجویان نخبه و ممتاز برای استفاده و بهره گیری از توانمندی های آنان جهت مشارکت در ارتقای فضای علمی کشور، کمیته گردهمایی های اتحاديه انجمن هاي علمي  - دانشجويي كتابداري و اطلاع رساني ايران (ادكا) با همکاری انجمن علمی-دانشجویی کتابداری و اطلاع رسانی پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی (مدلیزا) اقدام به برگزاری "دومین جشنواره  ملی – دانشجویی برترین های سال کتابداری و اطلاع رسانی ایران" در خرداد ماه 1390 نموده است.

وی گفت: هدف ادکا از این جشنواره این است که  با تجلیل از برترین های این رشته ضمن پرداختن به رسالت خویش، موجبات آشنایی بیشتر دانشجویان و به خصوص دانشجویان نخبه نماینده دانشجویان کتابداری و اطلاع رسانی دانشگاه ها و موسسات آموزشی عالی سراسر کشور را فراهم آورد.

 

وی اظهار امیدواری کرد: انجام این امر، روند کیفی و آموزشی و تحصیلی دانشجویان کتابداری و اطلاع رسانی را به طرز چشمگیری ارتقاء دهد و باعث ایجاد انگیزه های علمی ، اجتماعی و فرهنگی دانشجویان شود. همچنین هویت و توانمندی های آنان را درکنار سایر رشته های آموزشی به اثبات رساند و گامی موثر در جهت خود باوری و اعتلای شخصیت آنان باشد.

دبیر دومین جشنواره برترین های سال کتابداری و اطلاع رسانی ایران در خصوص اهداف این جشنواره گفت: هدف كلى جشنواره کشف فعالیت های دانشجویان کتابداری و نشان دادن ظرفیت ها و خلاقیت های دانشجویان کتابداری و اطلاع رسانی و جایگاه ویژه آنان در عرصه ملی است.

بنفشه به نیک  اهداف عملى این جشنواره را معرفي رشته كتابداري و اهميت آن در جامعه به ديگر رشته هاي دانشگاهي؛ افزایش سطح مشارکت و رقابت دانشجویان کتابداری در فعالیت های علمی جمعی؛ تحکیم و همبستگی و ارتقاء روحیه اعتماد به نفس دانشجویان کتابداری برای بهره گیری از توان علمی و عملی آنان؛ شناسایی و معرفی الگوی مناسب فعالیت های دانشجویی حوزه کتابداری و اطلاع رسانی؛ و افزایش تحرک و شادابی اجتماعی و شناساندن استعداد برتر علمی و فرهنگی دانشجویان کتابداری و اطلاع رسانی عنوان کرد.

وی در ادامه گفت: این جشنواره در 5 بخش برگزار میگردد. این بخش‌ها شامل دانشجوی برتر سال (در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا)، پایان نامه برتر سال (ارشد و دکترا) ، انجمن علمی – دانشجویی برتر سال، وبلاگ دانشجویی برتر سال و نشریه دانشجویی برتر می باشد.


شایان ذکر است که مهلت ارسال آثار 15 اسفند ماه 1389  اعلام شده است.


برای آگاهی از شرایط شرکت در جشنواره اینجا، آگاهی از مدارک مورد نیاز ایجا و برای دریافت فرم ثبت نام اینجا کلیک کنید

شرکت کنندگان در جشنواره مدارک مورد نیاز خود را به دبیرخانه جشنواره به آدرس تهران - منطقه 1- میدان قدس - اول خیابان دربند- دانشکده پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی- کد پستی ۹۷۱۶۵۳۳۱۳

پست الکترونیک دبیرخانه  adka.bartarinha2@gmail.com