برنامه هفتگی سرای اهل قلم
به گزارش لیزنا به نقل از مهر، امروز شنبه 30 بهمن نشست معرفی کتاب "پاسخهای اساسی به پرسشهای دشواردرباره فرزند خواندگی" ترجمه محسن جزایری با حضور دکتر حمید رضا الوند، دکتر نرگس بیرقی و سپیده باطبی از ساعت 17 تا 19 برگزار می‌شود.

یکشنبه اول اسفند از ساعت 17 تا 19 مجموعه شعر "68 ثانیه به اجرای این اپرا مانده است" سروده مریم جعفری آذرمانی با حضور شاعر این مجموعه، اسماعیل امینی و  عباس کریمی نقد خواهد شد.

رونمایی از سه عنوان کتاب بازیهای رایانه‌ای منتشره از سوی بنیاد ملی بازیهای رایانه‌ای از جمله برنامه‌های سرای اهل قلم در این هفته است که در روز سه‌شنبه سوم اسفند برپا می‌شود.

در این مراسم که از ساعت 16:30 تا 18:30 برگزار می‌شود دکتر بهروز مینایی مدیر عامل بنیاد ملی بازیهای رایانه‌ای و جمعی از مدیران حوزه فرهنگ کشور حضور خواهند داشت.

"مقایسه تطبیقی بین برخی آرای حلاج و  بایزید بسطامی" عنوان آخرین نشست این هفته سرای اهل قلم است که روز چهارشنبه 4 اسفند با شرکت دکتر حشمت الله ریاضی و دکتر مهدی کیایی از ساعت 17 تا 19 برگزار می‌شود.

نشستهای یاد شده در سرای اهل قلم به نشانی خیابان انقلاب اسلامی، خیابان فلسطین جنوبی، کوچه خواجه نصیر، پلاک 2 برپا خواهد شد.