آغاز دومین بهار لیزنا در کنار همراهان

بي‌شك تلاش صادقانه و تمایل به پویایی، گوهر گرانبهايي است كه اگر در وجود تك‌تك همکاران پرتلاش لیزنا نبود، رسيدن بدين مقصود و جايگاهي که اکنون لیزنا در آن قرار دارد غير‌ممكن مي‌نمود.

لیزنا در این مدت از همکاری بی شائبه و مهرآمیز همکاران داوطلب خود بسیار بهره مند بوده است:

همکاری همکارانی همچون: 
شیدا اکبران، رفعت باباجانی، سعیده جهانگیری، الهه حسینی، کیارش حسینی، کاظم سنجربیگی، فرحناز سلطانی، سارا طباطبایی قمشه، معصومه عبدالله وند، احمد عابدی، خدیجه عروجی، مریم عمروانی، شقایق غنیان، مهدی کریمی، فاطمه محمد مرادی، سمیه مردمی، شیوا یاری، در حوزه تهیه گزارش و خبرنگاری و گردآوری اخبار؛

و علی شیربند، سیده طناز شیرازی و نسا عسگری در حوزه عکاسی و تهیه گزارش های تصویری، شایسته تقدیر است.

تیم مدیریت لیزنا ضمن سپاس از همراهی کلیه ی همکاران، خانمها الهه حسینی و سمیه مردمی و آقای علی شیربند را به عنوان همکاران منتخب یکسال گذشته خود معرفی می نماید. 

لیزنا امیدوار است این توفیق را داشته باشد که از سرمایه های اصلی خود، همکاران و همراهان ارزشمند آن، به خوبی بهره برده و قدردان زحمات آنان باشد.

همچنین تیم مدیریت لیزنا از اساتید حوزه کتابداری و اطلاع رسانی کشور که همواره با رهنمودها و تشویق های خود روشنگر راه بوده و ادامه فعالیت لیزنا را میسر ساختند، قدردان و سپاسگزار است.

درخصوص دریافت جملات و عبارات توصیفی مخاطبان از لیزنا علاقه مندیم به اطلاع برسانیم دریافت پیام ها همچنان تا پایان سال جاری ادامه خواهد داشت و جملات منتخب به مرور معرفی و تقدیر خواهند شد.