فراخوان سومين كنفرانس بين‌المللي آينده علوم اطلاع‌رساني

 

 

به گزارش لیزنا، سومين كنفرانس بين‌المللي آينده علوم اطلاع رساني، با عنوان «علوم اطلاع رساني و جامعه الكترونيك»،به همت گروه علوم اطلاع رساني دانشگاه علوم انساني و اجتماعي زاگرب نهم تا يازدهم نوامبر 2011 (18 تا 20 آبان 1390) در شهر زاگرب كشور كرواسي برگزار خواهد شد.

 

در متن فراخوان اين كنفرانس آمده است: آينده علوم اطلاع رساني (INFuture)، سلسله كنفرانس‌هايي است كه با هدف فراهم آوردن زمينه‌اي براي بحث و گفت‌و‌گو درباره جنبه هاي نظري و عملي مسائل و مشكلات مربوط به سازمان دهي و يكپارچه سازي اطلاعات، طيف گسترده‌اي از محققان و متخصصان علوم اطلاع رساني و ساير علوم وابسته را به خود فرا مي‌خواند.

INFuture، تأثير پيشرفت‌هاي صورت گرفته در فناوري‌هاي اطلاعاتي و ارتباطي را بر آينده مطالعات اطلاع‌رساني مورد بررسي قرار مي‌دهد. آموزش و پژوهش در علوم اطلاع‌رساني و حوزه‌هاي بين رشته‌اي مرتبط و كاربرد آنها از جمله محورهاي مورد علاقه اين كنفرانس است.

«INFuture 2011: علوم اطلاع رساني و جامعه الكترونيك»،سومين كنفرانس از اين مجموعه است كه بر ايجاد،‌استفاده و به اشتراك گذاشتن راه حل‌هاي ديجيتالي براي توسعه جامعه الكترونيك تمركز دارد.

گفتني است آخرين مهلت براي اعلام آمادگي براي شركت در اين كنفرانس  اول مي 2011 (11 اردیبهشت 1390) مي‌باشد.

علاقه مندان مي توانند جهت مشاهده متن كامل اين فراخوان به این آدرس مراجعه نمايند.