IE10 به نمایش گذاشته شد

 

به گزارش لیزنا به نقل از ایتنا، IE۹ به واسطه بهبود یافتن سطح واسط، عملکرد سریع و افزایش یافتن ایمنی توجه بسیاری از منتقدان را نسبت به خود جلب کرد و اکنون مایکروسافت تنها پس از یک ماه اعلام کرده تا تکمیل IE۱۰ زمان زیادی باقی نمانده است، با وجود اینکه هنوز زمان دقیقی برای عرضه محصول نهایی ارائه نشده، نسخه قابل بازبینی این مرورگر برای دانلود کردن علاقه‌مندان بر روی وب سایت این شرکت قرار گرفته است.

مایکروسافت IE۱۰ را موج جدید پیشرفت می‌نامد، مرورگری برای جهان مدرن که تمرکز اصلی آن HTML۵، زبان جدید برنامه نویسی اینترنتی است که به سرعت در حال تبدیل شدن به استاندارد صنعتی است.

مایکروسافت نمونه نمایشی را از ویژگی‌های جدید IE۱۰ آماده کرده و قابلیت‌های انعطاف پذیر این مرورگر را در زمینه‌های مختلف، به ویژه در زمینه تصاویر سه بعدی به نمایش گذاشته است.

به گفته مایکروسافت، IE۹ از پایه بر اساس زبان HTML۵ ساخته شده است و مرورگر جدید نیز مسیر نمونه پیشین خود را ادامه خواهد داد.

بر اساس گزارش فاکس نیوز، کاملا آشکار است با وجود دو رقیب سر سخت مانند فایرفاکس و کروم و زمانی که این دو شرکت در بازار جهانی مایکروسافت را در زیر آتش قرار داده‌اند، شرکتی که پیش از این بر جهان مرورگرها سلطه داشت، ارائه سریع‌تر محصولات به استاندارد صنعتی در سطح جهانی تبدیل شود.