ارائه 196200 عنوان كتاب خارجي در نمايشگاه

به گزارش لیزنا به نقل از ایتنا ، علی پور گفت : در این دوره همچنین سه کشور کوبا، اروگوئه و برزیل برای نخستین بار در نمایشگاه کتاب تهران حاضر می شوند.

وی ادامه داد : از میان کتاب های عرضه شده ، 26200 عنوان متعلق به بخش ارزی اند که همگی کتاب های منتشر شده از سال 2009 به بعد محسوب می شوند .

معاون بخش بین الملل بیست و چهارمین نمایشگاه کتاب تهران همچنین تصریح کرد: در این دوره 10 انجمن دوستی نیز در بخش بین الملل نمایشگاه کتاب تهران حاضر خواهند بود.

به گفته وی کتاب های بخش ریالی (170000 عنوان) نیز شامل آثار منتشر شده از سال 2006 به بعدند که نسبت به بخش ارزی کتاب های منتشر شده ، بازه گسترده ای را شامل می شوند.

Normal 0 false false false EN-GB X-NONE AR-SA MicrosoftInternetExplorer4

علی علی‌پور، معاون بخش بين‌الملل بيست و چهارمين نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران از ارائه 196200 عنوان كتاب از 67 كشور در اين دوره از نمايشگاه كتاب تهران خبر داد. بيست و چهارمين نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران 14 تا 24 ارديبهشت در مصلاي امام خميني(ره) برگزار مي‌شود.

به گزارش لیزنا به نقل از ایبنا ، علي‌پور گفت: در اين دوره همچنين سه كشور كوبا، اروگوئه و برزيل براي نخستين بار در نمايشگاه كتاب تهران حاضر مي‌شوند.

وي ادامه داد: از ميان كتاب‌هاي عرضه شده، 26200 عنوان متعلق به بخش ارزي اند كه همگي كتاب‌هاي منتشر شده از سال 2009 به بعد محسوب مي شوند.

معاون بخش‌ بين‌الملل بيست و چهارمين نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران همچنين تصريح كرد: در اين دوره 10 انجمن دوستي نيز در بخش بين‌الملل نمايشگاه كتاب تهران حاضر خواهند بود.

به گفته وي كتاب‌هاي بخش ريالي (170000 عنوان) نيز شامل آثار منتشر شده از سال 2006 به بعدند كه نسبت به بخش ارزی کتاب‌های منتشر شده، بازه زمانی گسترده‌تری را شامل می‌شوند.