استخدام کتابدار در دانشگاه شاهد

به گزارش لیزنا، روابط عمومی دانشگاه شاهد اعلام کرد: این دانشگاه در نظر دارد به منظور تأمین بخشی از نیروی انسانی مورد نیاز کتابخانه‌های خود، نسبت به جذب و استخدام چند نفر متخصص کتابداری و اطلاع‌رسانی اقدام نماید.

علاقمندان می‌توانند به منظور شرکت در آزمون علمی کتبی و شفاهی، نسبت به تکمیل و ارسال فرم درخواست استخدام در کتابخانه های دانشگاه شاهد اقدام نمایند و آن را همراه با یک قطعه عکس رنگی اسکن شده و تصویر شناسنامه و کارت ملی، حداکثر تا پایان وقت اداری روز چهارشنبه مورخ 28/2/1390 به آدرس ایمیل Library@shahed.ac.ir ارسال نمایند.

بدیهی است اسامی داوطلبانی که در آزمون علمی در اولویت قرار می‌گیرند، به منظور انجام صلاحیتهای عمومی به هیئت مرکزی گزینش ارسال خواهد شد.

شایان ذکر است، دانشجویانی که تا پایان نیمسال دوم 90- 1389 تحصیلات خود را به اتمام می‌رسانند نیز می‌توانند در این آزمون شرکت کنند. این دسته از داوطلبان می‌توانند میانگین معدل کتبی نیمسالهای گذشتۀ خود را بجای معدل فارغ‌التحصیلی در فرم درج نمایند و گواهی مبنی بر اینکه در نیمسال جاری تمامی واحدهای دانشگاهی خود را اخذ نموده‌اند ارائه دهند.

دانشگاه شاهد در تهران: بزرگراه خلیج فارس،روبروی حرم مطهر امام خمینی (ره) واقع شده است.