فيپاي كتاب‌ها همچنان در 5 روز کاری صادر می‌شود

 

به گزارش لیزنا، روز جمعه مورخ 23 اردیبهشت 1390 خبری با عنوان «فیپای کتاب ها دو روزه صادر می شود» توسط ستاد اطلاع‌رسانی بيست و چهارمين نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران منتشر و در پایگاه خبری لیزنا نیز منعکس گردید. در همین راستا، اداره کل پردازش و سازماندهی سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران اطلاعیه ای را صادر نمود و تأکید کرد که همچنان فیپای کتابها طی 5 روز کاری صادر می شود.

متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

"پیرو اطلاعیه مندرج در پایگاه  خبری کتابداران (لیزنا) مورخ جمعه بیست و سوم اردبهشت، تحت عنوان "صدور فیپا در مدت  دو روز در نمایشگاه کتاب " مواردی را لازم به توضیح می داند :

اداره کل پردازش و سازماندهی در اطلاعیه ای که در روز سیزدهم اردیبهشت منتشر گردید اعلام نموده است که به منظور همکاری بیشتر با ناشران گرامی، در ایام نمایشگاه فیپای کتابها در مدت ۵ روز کاری صادر خواهد شد و این اداره کل به طور رسمی صدور فیپا در مدت دو روز را اعلام ننموده است. البته درهمه اوقات بویژه ا یام برگزاری نمایشگاه کتاب و قبل از آن همواره تلاش همکاران ما بر این بوده است که در حداقل زمان ممکن درخواستهای فیپای ناشران  را پاسخگویی نمایند. بنابراین در بعضی موارد بنا بر درخواست ناشران و با توجه به شرایط در مدت زمان کمتر از ۶روزکاری نیز فیپا صادر می شود.

با سپاس
اداره کل پردازش و سازماندهی
سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران"