جشن كتابخواني برای شهروندان تهرانی

به گزارش لیزنا به نقل از شهر، حيدر كلهري با بيان اينكه اين جشن به صورت فصلي برگزار مي‌‌شود، گفت: موضوعات در نظر گرفته در اين طرح در راستاي نيازهاي شهر تهران و منطبق بر سياست‌هاي سازمان فرهنگي هنري در نظر گرفته شده است.

وي با بيان اينكه سعي كرديم شيوه اين مسابقه با طرح‌هاي گذشته متفاوت باشد، افزود: در اين طرح شهروندان و علاقه‌مندان مي‌توانند با يك تماس با تلفن 1837 شهرداري و سفارش، كتاب را در محل نشاني خود را به صورت رايگان دريافت كنند. ضمن اينكه اين كتاب با يك بسته فرهنگي رايگان نيز همراه است.

كلهري اظهار داشت: شهروندان مي‌توانند پس از مطالعه كتاب، به سوال‌هاي طراحي شده از متن كتاب پاسخ گويد و در مسابقه شركت كند. اين سوالات به صورت چهارگزينه‌اي تنظيم شده و علاقه‌مندان تنها با ارسال گزينه صحيح به سامانه د ريافت پيامك سازمان فرهنگي هنري در مسابقه شركت مي‌كنند.

وي تصريح كرد: كتاب «خانواده خوب» عنوان كتابي گردآوري شده و توليد معاونت فرهنگي سازمان فرهنگي هنري است كه براي فصل بهار انتخاب شده و شامل 4 فصل «كليات و تعاريف خانواده»، «روابط ميان اعضاي خانواده»، «روانشناسي خانواده» و «اقتصاد خانواده» است.

به گفته مدير امور كتابخانه‌هاي سازمان فرهنگي هنري، زمان شركت در اين مسابقه به مدت دوماه خواهد بود كه پس از اتمام آن در جشني با حضور برندگان مسابقه، جوايز ويژه‌اي مانند لب‌تاپ، دوچرخه، دوربين عكاسي و ربع سكه بهار آزادي به برگزيدگان اهدا مي‌شود.