آزمون استخدامي مجلس جمعه برگزار می‌شود

به گزارش لیزنا، آزمون استخدامي مجلس شوراي اسلامي سال 1390 که  در صبح روز جمعه 17/4/1390 در تهران برگزار می شود، شامل آزمون عمومي ، استعدادهاي ويژه شغلي و آزمون اختصاصي هريك از رشته هاي خواهد بود.

براي شركت در جلسه آزمون همراه داشتن پرينت كارت شركت در آزمون و هم چنين اصل كارت ملي و يا اصل شناسنامه عكسدار و ارائه آن الزامي است.

كارتهاي شركت در آزمون استخدامي مجلس شوراي اسلامي از صبح روز سه شنبه 14/4/1390 بر روي پايگاه اينترنتي سازمان سنجش آموزش كشور به نشاني :www.sanjesh.org   قابل مشاهده و پرينت است.

لذا كليه‌ داوطلبان‌ متقاضي شركت‌‌ در آزمون‌، می توانند براي پرينت كارت شركت در آزمون بايد در تاريخ تعيين شده به شرح فوق به سايت اينترنتي سازمان مراجعه نموده و با وارد نمودن اطلاعات خود (نام و نام خانوادگي، شماره شناسنامه، شماره پرونده، كد ملي يا سريال شناسنامه، سال تولد و شماره داوطلب) يك نسخه پرينت از كارت شركت در آزمون تهيه نمايند.

كليه داوطلبان لازم است شماره داوطلبي خود را  بر روي اصل فيش بانكي درج نموده و آن در روز برگزاري آزمون همراه داشته باشند. بديهي است در روز برگزاري آزمون  نسبت به جمع آوري فيش ها در جلسه آزمون اقدام خواهد شد.
همچنین داوطلباني كه در تقاضانامه ثبت نامي بند ايثارگري را علامتگذاري نموده اند لازم است فرم ايثارگري خود را داخل پاكت قرار داده و روي پاكت شماره داوطلبي  خود را درج و در روز آزمون به مسوولين مربوطه تحويل نمايند.

گفتنی است، بر اساس اطلاعیه اولیه، فارغ التحصیلان رشته کتابداری (زن ومرد) در سه مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا می توانند در این آزمون شرکت کنند و در صورت قبولی با  عنوان شغلی «کارشناس اسناد» مشغول به کار شوند.

شایان ذکر است داوطلبان می بایست  در آزمون کتبی 60 سوال در زمینه های «مبانی کتابداری و اطلاع رسانی»، «مدیریت و برنامه ریزی کتابخانه ها و مراکز اطلاع رسانی»، «آمار و روشهای تحقیق در کتابداری و اطلاع رسانی»، «فناوری اطلاعات و نظامهای ذخیره و بازیابی»را پاسخ دهند.


چنانچه هر يك از داوطلبان موفق به پرينت كارت شركت در آزمون نمي‌باشند يا نسبت به جنس ، عنوان شغل مورد تقاضا ، مقطع تحصيلي و عنوان رشته تحصيلي خود معترض مي باشند و يا اينكه كارت شركت در آزمون آنان فاقد عكس يا داراي اشكالاتي از جمله فاقد مهر بودن عكس ، واضح نبودن عكس و يا اينكه شماره داوطلب چه به صورت عددي و يا بصورت حروف ناخوانا بود  لازم است با همراه داشتن كارت ملي و يا شناسنامه عكس دار شخصاً در روز پنجشنبه مورخ 16/4/90 از ساعت 8 الي 12 و 14 الي 18 به باجه رفع نقص به آدرس: تهران- بزرگراه شهيد چمران- تقاطع خيابان جلال آل احمد – جنب پل نصر(گيشا)- دانشگاه تربيت مدرس مراجعه نمايند.

ضمناً آدرس حوزه‌هاي برگزاري آزمون كه بر روي كارت شركت در آزمون نيز درج خواهد شد به شرح ذيل اعلام مي‌گردد:
حوزه های این آزمون برای خواهران، دبيرستان ماندگار البرز، واقع در خيابان انقلاب- چهارراه كالج و برای برادران، دانشگاه تربيت مدرس واقع در بزرگراه شهيد چمران- تقاطع خيابان جلال آل احمد- جنب پل نصر(گيشا سابق) می باشد.