معاون جدید توسعه كتابخانه‌ها و كتابخواني نهاد منصوب شد

به گزارش لیزنا به نقل از روابط عمومی نهاد کتابخانه های عمومی کشور، منصور واعظي، دبيركل این نهاد، مجدالدين معلمي را به عنوان معاونت توسعه كتابخانه ‌ها و كتابخواني منصوب كرد. 

در حكمي كه منصور واعظي صادر كرده، آمده است: نظر به تعهد و تجربيات جنابعالي به موجب اين ابلاغ بعنوان معاون توسعه كتابخانه‌ها و كتابخواني منصوب مي ‌شويد. 

در بخش ديگري از اين حكم آمده است: اميد است در ظل توجهات ذات باريتعالي و با بهره‌مندي از همكاري مديران و كاركنان حوزه آن معاونت در تحقق اهداف و سياست‌هاي توسعه كمي و كيفي كتابخانه‌هاي عمومي كشور و اهداف عاليه نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران موفق و مويد باشيد.

وي كه پيش از اين مديركل امور فرهنگي نهاد كتابخانه‌ ها بود، در كارنامه فعاليتش مدير كل اجتماعي سازمان ملي جوانان، مدير كل سازمان ملي جوانان و مشاور استاندار قم به چشم مي‌خورد.

گفتني است اين معاونت به عنوان مهم ‌ترين ركن اين نهاد فرهنگي، از چهار اداره كل «امور فرهنگي»، «منابع»، «امور كتابخانه‌ها» و «فضاي مجازي و محتواي ديجيتال» تشكيل شده است.

همچنين در حكم ديگري از سوي دبيركل نهاد حميدرضا چاكري، معاون پیشین توسعه كتابخانه‌ها و كتابخواني، به عنوان مشاور دبيركل منصوب شد.