کد خبر: 46884
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 28 دی 1401 - 20:12

داخلی

»

کتابخانه و کتابداری

رپرتاژ

تجربه برگزاری وبینار حتی بدون اینترنت با وبینار پلاس!

برای برگزاری وب کنفرانس یا وبینار، می بایست به چندین نکته مهم توجه داشت که مهمترین آن، وجود بستر سخت افزاری مناسب در یکی از دیتاسنترهای داخل کشور است.
تجربه برگزاری وبینار حتی بدون اینترنت با وبینار پلاس!

برگزار کردن، جلسات کاری و آموزشی بر روی بسترهای وب کنفرانس، امروزه یکی از نیازهای اصلی، سازمانها، دانشگاه، مدارس و حتی اشخاص شده است. در کنار مزایای مختلف این سیستم ها، اگر نرم افزارهای وبینار زیرساخت مورد نیاز را نداشته باشند، کاربران را دچار مشکلات فراونی می کنند. قطع و وصل شدن مکرر، بیرون افتادن از محیط کنفرانس، قطع و وصلی صدا و تصویر و ده ها مشکل دیگر را می توان از دلایل عدم وجود زیرساخت نرم افزاری و سخت افزاری مناسب دانست.

وبینارپلاس، با داشتن بیش از یک دهه تجربه در ارائه خدمات وبینار، همیشه سعی کرده است، بر اساس نیاز کاربران، زیرساختهای مورد نیاز را تامین و ارائه نماید.

به همین خاطر، سرورهای وبینارپلاس در بهترین دیتاسنترهای کشور نگهداری و پشتیبانی میشود. وجود سرورها در دیتاسنترهای داخلی، مشکلات اتصال به اینترنت را به حداقل میرساند و در زمانهای قطع شدن اینترنت هم باز امکان برگزاری وبینار وجود دارد.

علاوه بر بحث سخت افزار سرور، یکی دیگر از نیازها، وجود نرم افزار کاربری و مناسب وب کنفرانس است. وبینارپلاس بعنوان قدیمی ترین ارائه دهنده خدمات جلسات آنلاین در ایران، از پلتفرمهای مختلف وب کنفرانس مانند بیگ بلو باتن، اسکای روم و ادوب کانکت پشتیبانی می کند.

مخاطبین وبینارپلاس، در هر لحظه می توانند بنا بر نیاز خود، یکی از پلتفرمها را برای برگزاری جلسات انتخاب کنند. تغییر پلتفرم به سادگی و توسط شخصی که دسترسی را تهیه کرده، امکانپذیر است.

وبینارپلاس، علاوه بر ارائه خدمات وب کنفرانس، امکان خدمات آموزش مجازی مانند، آزمون آنلاین، تکلیف کلاسی و بارگذاری فایلهای آموزش را نیز فراهم نموده است.

در این سامانه، استفاده کننده می تواند، برای کاربران خود، حساب کاربری ایجاد نماید. با ایجاد حساب کاربری، کاربران می توانند بعد از ورود، به جلسات ثبت نام شده خود دسترسی داشته باشند.

در صورت تمایل به استفاده از خدمات وبینار پلاس، فقط کافی است یکی از پلنهای سامانه تهیه شود. البته امکان استفاده از پلن رایگان هم برای جلسات 30 دقیقه ای فراهم است. برای استفاده از دموی رایگان این سامانه، می توانید اینجا کلیک کنید.

کتابخانه هایی که تمایل به برگزاری جلسات معرفی کتاب دارند می توانند، با همکاری وبینارپلاس این جلسات را رایگان برگزار کنند. جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 91002922 - 021 و 09202162541 تماس بگیرید.