نصب سیستم امنیتی در کتابخانه میبد

به گزارش لیزنا به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان یزد، در ابتدای این جلسه رجایی، فرماندار میبد ضمن تبریک انتصاب علایی به سمت مدیرکل امور استان‌ها و انجمن‌های نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، روند اجرای مصوبات جلسه قبل را مطلوب ارزیابی کرد و خاطرنشان ساخت: تمام مصوبات جلسه قبل اجرایی شده است.

علایی، سرپرست اداره كل كتابخانه‌های استان نیز با اشاره به دیدار اخیر كتابداران با مقام معظم رهبری اظهار داشت:  با توجه به سیاست‌های ارزشمندی که معظم له در این دیدار تبیین فرمودند، جهت‌گیری امسال نهاد در راستای تحقق منویات رهبری معظم انقلاب خواهد بود.

در ادامه این جلسه، رئیس اداره كتابخانه‌های میبد با تبیین دستور كار دومین جلسه انجمن، اعتبارات در نظر گرفته شده جهت تعمیر و تجهیز كتابخانه‌های میبد را ناكافی دانست و خواستار افزایش قابل قبول این اعتبارات در سال جاری شد.

خاطرنشان می‌سازد، برپایی نمایشگاهی از کتب قرآنی، دینی و مذهبی به مناسبت ماه مبارک رمضان در محل کتابخانه عمومی میبد توسط اداره کتابخانه‌های شهرستان، پیگیری فرمانداری برای بازگشایی مجدد کتابخانه مشارکتی خدیجه خاتون میبد و نصب سیستم ضد سرقت و دوربین مدار بسته در محل کتابخانه ابوالفضلی با صرف اعتبار لازم جزو مصوبات اصلی دومین جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان میبد بود.