نسخه ديجيتالي رمان «كمك» در میان فهرست ميليوني‌هاي آمازون

به گزارش لیزنا به نقل از فارس، لس آنجلس تايمز نوشت: اين اثر در كنار رماني از «ژانت ايوانويچ» به عنوان پرفروش‌ترين نسخه‌هاي الكترونيكي به فهرست ميليوني‌هاي آمازون اضافه شده است.

رمان «كمك» كه در سال 2009 منتشر و روانه بازار شده از جمله رمان‌هايي است كه به مدت 99 هفته در صدر پرفروش‌ترين آثار ادبي نشريات ادبي از جمله لس‌آنجلس تايمز و نيويورك تايمز قرار داشت.

اين رمان كه با اقتباس از آن فيلمي سينمايي توليد شده و در حال حاضر در سينماهاي جهان در حال اكران است به تازگي توانسته ميزان فروش نسخه‌هاي ديجيتال خود را از مرز يك ميليون نسخه بگذراند و در فهرست نسخه‌هاي ديجيتال ميليوني در آمازون جاي گيرد.

در اين فهرست نويسندگان زيادي همچون «مايكل كانلي»، «سوزان كالينز»، «جيمز پترسون» و «نورا رابرتز» ديده مي‌شوند كه آثارشان در ماه‌هاي گذشته با استقبال بسيار گسترده‌اي ازسوي مخاطبان و خوانندگان ادبي روبه‌رو شده است.

علاوه بر «استاكت» نويسنده ديگري با نام «ژانت ايوانويچ» نيز توانست با رمان «هفده ساله سيگاري» به اين فهرست راه پيدا كند.

رمان «هفده ساله سيگاري» از جمله تازه‌ترين آثار «ايوانويچ» است كه در ماه‌هاي گذشته براي چند هفته در صدر فهرست برترين و پرفروش‌ترين كتاب هاي ادبي آمريكا از آن ياد شده است.

نسخه ديجيتالي اين رمان نيز با فروش يكي ميليوني خود توانست به فهرست ميليوني كتاب‌هاي نشر آمازون راه پيدا كند و در رقابتي نزديك با ديگر آثار همچنان به عنوان يك اثر خواندني وپرطرفدار در ميان علاقمندان به ادبيات مطرح باشد.