گوشی‌های جدید نوکیا مخصوص کشورهای در حال توسعه

 

به گزارش لیزنا به نقل از فارس، گوشی هوشمند 101 نوکیا با قابلیت استفاده همزمان از دو سیم‌کارت ساخته شده است و نیاز کاربران برای داشتن دو گوشی مجزا به منظور بهره‌مندی از خدمات دو سیم کارت را برطرف می‌کند.

برای این گوشی سیستم جدید مدیریت سیم‌کارت در نظر گرفته شده است که به کمک آن می‌توان اطلاعات مربوط به 5 سیم‌کارت را در گوشی 101 ذخیره کرد. این سیستم مدیریت به گونه‌ای طراحی شده است که به کمک آن می‌توان
اطلاعات مربوط به هر یک از سیم‌کارت‌ها را بر اساس نیاز شخصی ذخیره کرد و با در نظر گرفتن اسم واحد و لوگوی مشخص آن‌ها را از یکدیگر متمایز کرد.
برای این گوشی سیستم ویژه پخش فایل‌های صوتی در نظر گرفته شده است و از دیگر امکانات به کار رفته در آن می‌توان به قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه microSD تا 16 گیگابایت اشاره کرد. لازم به ذکر است که هر دو گوشی یاد شده با قابلیت پخش برنامه‌های موج FM رادیو عرضه می‌شوند.
برنامه این دو گوشی جدید نوکیا برنامه‌ای با عنوان Life Tools در نظر گرفته شده است که کلیه امکانات و خدمات مورد نیاز کاربران را در اختیار آن‌ها می‌گذارد. این گوشی‌ها برای برخی کشورها مانند هند با سیستم Nokia Money در اختیار کاربران قرار می‌گیرند.
گوشی 101 نوکیا با رنگ‌های مشکی و قرمز که این ماه وارد بازار می‌شود 35 دلار و گوشی 100 نوکیا که پاییز امسال به دست کاربران می‌رسد 30 دلار قیمت دارد و در رنگ‌های آبی، صورتی، آبی نفتی، مشکلی و قرمز ساخته شده است.