پلاتفورم امنیتی جديد مک آفی از راه رسيد

 

به گزارش لیزنا به نقل از فارس ، مک آفی امیدوار است با عرضه این محصول انقلابی در زمینه شناسایی و مقابله با بدافزارهای خطرناک به وجود آورد.

پلاتفورم یاد شده که DeepSAFE نام دارد همگرایی و سازگاری خاصی میان ابزار امنیتی مک آفی و همین طور پردازنده های ساخت شرکت اینتل ایجاد می کند که با این کار نظارت و کنترل کدهای در حال تبادل در پایین ترین سطوح هم به سادگی ممکن می شود. 
هدف از ساخت این پلاتفورم جلوگیری از افزایش فعالیت های تخریبی روتکیت ها و موفقیت دیگر شیوه های تهاجمی است که تنوع و پیچیدگیشان روز به روز در حال افزایش است.

در حال حاضر بین نرم افزارهای ضدویروس و شیوه های حملات اینترنتی شکاف قابل توجهی به وجود آمده و این نرم افزارها از قدرت و تاثیرگذاری سابق برخوردار نیستند.

با توجه به اینکه اکثر تهدیدات در لایه برنامه ها اجرا می شوند شناسایی نحوه عملکرد کدهای آنها ضرورت دارد، کاری که بر عهده این پلاتفورم جدید امنیتی گذاشته شده است. 
پلاتفورم یاد شده به شرکت ها هم کمک می کند تا با خیال راحت برنامه ها و نرم افزارهای مختلف را نصب کرده و از آنها استفاده کنند و هرگونه فعالیت مشکوک و مخرب را از طریق آنها به سادگی تشخیص دهند.

زمان نهایی عرضه این پلاتفورم و همین طور قیمت تمام شده آن هنوز اعلام نشده است.