برگزاری کارگاه آشنايي با منابع Gale در مرکز منطقه‌ای اطلاع‌رسانی علوم و فناوری

 

رئیس اداره همکاريهای علمی بين المللی مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری با اعلام این خبر به لیزنا افزود: کارگاه آشنايي با منابع کتابخانه ای شرکت Gale  روز دوشنبه مورخ 28 شهریور 1390، با حضور اساتيد، مديران پژوهشی، اعضای هيأت علمی و رؤسای کتابخانه های دانشگاه های شيراز، دانشگاه صنعتی شيراز، دانشگاه علوم پزشکی، پيام نور و دانشگاه آزاد اسلامی در شيراز برگزار شد.

نجمه جمیدی فرد اظهار داشت: اين کارگاه به منظور آشنايي اساتيد، محققان و پژوهشگران با منابع کتابخانه ای، خدمات و محصولات شرکت Gale  که يکی از معتبرترين مراکز اطلاعاتی و در زمره پايگاه های پيشرو در تحقيق، چاپ و انتشار مواد و منابع آموزشی برای کتابخانه ها می باشد، برگزار گردید.

وی افزود: در اين کارگاه آموزشی آقای Jirah  مدير امور خاورميانه و شمال آفريقای شرکت Gale به معرفی شرکت، تاريخچه فعاليت ها، منابع و خدمات اين ناشر بين المللی در حوزه های مختلف و چگونگی استفاده و دسترسی به منابع موجود در اين پايگاه پرداخت و به سئوالات مطرح شده توسط  شرکت کنندگان در اين کارگاه آموزشی پاسخ داد.

در پایان شرکت کنندگان ضمن مفيد ارزيابی کردن اين پايگاه ، خواستار برپايی جلسات مشابه در حوزه های مختلف اطلاع رسانی گرديدند.