ثبت‌نام کنکور دکتری 91 دانشگاه آزاد آغاز شد

 

به گزارش لیزنا به نقل از ایسنا، محمدرضا مهرادفر معاون اجرایی مرکز آزمون دانشگاه آزاد با اشاره به مهلت ثبت‌نام آزمون دکتری تخصصی دانشگاه آزاد از 13 تا ۲۳ آذر ماه از طریق سایت مرکز آزمون به نشانی www.azmoon.org‌، گفت: داوطلبان فقط می‌توانند از طریق کارت‌های عضو شتاب کارت اعتباری ثبت‌نام را تهیه کنند.

وی با تاکید بر اینکه با هر کارت اعتباری ثبت‌نام تنها یکبار امکان ثبت‌نام وجود دارد، اظهار کرد: داوطلبان باید برای دریافت کارت اعتباری ثبت‌نام با آزمون مبلغ ۸۵ هزار تومان و برای ثبت‌نام بدون آزمون مبلغ ۱۲ هزار تومان پرداخت کنند.

وی با بیان اینکه داوطلب متقاضی استفاده از سهمیه بنیاد شهید و امور ایثارگران، کد رهگیری ۱۲ رقمی ایثارگری خود را باید از سایت بنیاد شهید و امور ایثارگران دریافت کنند، تصریح کرد: همچنین داوطلبان متقاضی استفاده از سهمیه رزمنده یا بسیجی فعال باید کد رهگیری ۱۲ رقمی را از مراکز سپاه دریافت کنند.

مهرادفر درباره روند ثبت‌نام اینترنتی، گفت: اگر تکمیل اطلاعات هر کدام از فرم‌های مراحل ثبت‌نام بیش از ۲۰ دقیقه به طول بیانجامد، کلیه اطلاعات ورودی داوطلب حذف و باید دوباره ورود اطلاعات را انجام شود.

وی با تاکید بر اینکه پس از پایان مراحل ثبت‌نام و دریافت شماره پرونده و کد رهگیری، داوطلب امکان ثبت‌نام مجدد از طریق آن کارت یا ویرایش اطلاعات ثبت‌نام وجود ندارد، خاطرنشان کرد: داوطلبان باید پس از ثبت‌نام، شماره پرونده و کد رهگیری را یادداشت کنند و تا زمان اعلام نتایج نهایی آن را حفظ کنند.

معاون اجرایی مرکز آزمون دانشگاه آزاد با اشاره به برگزاری آزمون دکتری تخصصی دانشگاه آزاد در روزهای ۴ و ۵ اسفندماه سال جاری، درباره ظرفیت پذیرش در این آزمون، گفت: ظرفیت پذیرش در این دوره از آزمون متناسب با افزایش رشته محل، افزایش می‌یابد.