مجموعه کاریکلیماتورهای 150 طنز‌پرداز معاصر منتشر می شود

به گزارش لیزنا به نقل از مهر، مهدی فرج‌الهی نویسنده و طنزپرداز با اشاره به تالیف این کتاب گفت: سومین مجموعه کاریکلیماتورهای خودم را که شامل آثاری است که در چند سال اخیر نوشته‌ام در قالب مجموعه‌ای 100 صفحه‌ای آماده انتشار کرده‌ام ولی هنوز نامی برای آن انتخاب نشده است.

وی افزود: این مجموعه هم‌ اکنون در مراحل تصویرسازی است و به دلیل طولانی شدن این مرحله به نظرم در بهار سال آینده بتوانم آن را به ناشر تحویل دهم.

فرح‌الهی همچنین با اشاره به تدوین مجموعه کاریکلیماتورهای 150 طنز‌پرداز معاصر گفت: این کتاب شامل کاریکلیماتورهایی از 150 طنزپرداز فارسی زبان از زمان پرویز شاپور تا دوران معاصر است که در موارد بسیاری این آثار در هیچ کتابی جمع نشده است و من آنها را از طریق مجلات و نشریات گردآوری کرده‌ام.

به گفته این طنزپرداز این کار به صورت کولاژ و به همراه تصویرسازی ویژه‌ای تولید شده است وهم اکنون مراحل بازبینی نهایی را سپری می‌کند و تا اواخر سال جاری برای انتشار در اختیار نشر مروارید قرار داده می‌شود.

وی همچنین از نگارش یک مجموعه پژوهشی در حوزه طنزنویسی خبر داد و گفت: در این مجموعه به موضوع کوتاه‌نویسی در حوزه طنز نگاهی پژوهشی داشته‌‌ام که امیدوارم بعد از تکمیل از سوی نشر سوره مهر روانه بازار کتاب شود.

فرج‌الهی در سال جاری نیز مجموعه‌ای از کاریکلیماتورهای خود را با عنوان «نانوا هم جوش شیرین می‌زند؛ بیچاره فرهاد» از سوی نشر مروارید منتشر کرد.