سخنراني علمي «مدیریت دانش: ماهیت، چالشها و راهکارهای تحقق آن در ایران»

به گزارش لیزنا، بیست و یکمین سخنرانی علمي پژوهشگاه علوم و فناوري اطلاعات ايران با عنوان « مدیریت دانش: ماهیت، چالشها و راهکارهای تحقق آن در ایران» با سخنراني دكتر عبدالحسين فرج پهلو، استاد دانشگاه شهيد چمران اهواز، در روز چهارشنبه، 28 دی ماه از ساعت 14 تا 16 در تالار اجتماعات پژوهشگاه برگزار مي‌شود.

در اين سخنرانی مواردي نظير تعاریف و مفاهیم مدیریت دانش، چیستی دانش، چیستی و تحولات مدیریت دانش، فرایند مدیریت دانش، زیرساختهای مدیریت دانش، عملکرد، سودمندی و قابلیتهای مدیریت دانش، رویکردهای مدیریت دانش، کتابداری و مدیریت دانش، مدیریت دانش در عمل، پیاده‌سازی و گرایش های مديريت دانش، چالش های مدیریت دانش در ايران و آینده مدیریت دانش در ایران بررسي مي شود.

علاقه مندان به شركت در اين سخنراني، مي‌توانند به صفحه سخنراني‌هاي علمي در پايگاه‌وب پژوهشگاه مراجعه كرده و كاربرگه نام‌نويسي الكترونيكي را تكميل و به رايانامه scirel@irandoc.ac.ir ارسال نمايند.

گفتني است علاقه مندان مي توانند اين سخنراني را از طريق پايگاه وب پژوهشگاه به صورت زنده مشاهده نموده و پرسشهاي خود را در طي سخنراني از طريق رايانامه scirel@irandoc.ac.ir مطرح نمايند.

لازم به ذكر است، شركت در سخنرانی‌های علمی پژوهشگاه برای عموم آزاد و به ‌صورت رايگان مي‌باشد.