کمیته‌های انجمن کتابداری فردا تشکیل جلسه می دهند

 

دکتر مهدی علیپور حافظی، مسئول کمیته پژوهش انجمن کتابداری و اطلاع رسانی ایران با اعلام این خبر به لیزنا افزود: این جلسه از ساعت 16 الی 18 در سالن جلسات پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران با حضور اعضای کمیته های انجمن کتابداری و اطلاع رسانی برگزار خواهد شد.

دکتر علیپور حافظی درخصوص محورهای مورد بحث در این جلسه اظهار داشت: دکتر امیررضا اصنافی گزارش پیشرفت کار مربوط به برنامه زمستان انجمن کتابداری و اطلاع رسانی، مریم اسدی گزارش پیشرفت بررسی موضوع پژوهش ملی به همکاری دکتر ابراهیم افشار زنجانی و ملیحه درخوش گزارش بررسی راهکار و روند توسعه پایگاه اطلاعاتی اعضای هیأت علمی و گروههای کتابداری را ارائه خواهند داد.

وی افزود: ارائه گزارش روند ایجاد دستنامه ارزیابی پایان نامه ها توسط آقای حبیبی و همکاری با انجمن فناوری اطلاعات برای سه ماهه بهار از دیگر موارد مورد بررسی در این نشست خواهد بود.

همچنین در این جلسه در خصوص همکاری با «انجمن فناوری اطلاعات» برای سه ماهه بهار بحث و تبادل نظر خواهد شد.

مسئول کمیته پژوهش انجمن کتابداری و اطلاع رسانی ایران در پایان از علاقه مندان دعوت کرد در این جلسه شرکت نموده و انجمن و کمیته های آن را در انجام امور محوله یاری رسانده و نظرات و پیشنهادات خود را منتقل نمایند.

لازم به ذکر است، چهارمين جلسه مشترك كميته هاي انجمن كتابداري و اطلاع رساني ايران روز يكشنبه 11 دي ماه 1390 برگزار شده بود و بر این اساس جلسات مشترک کمیته های انجمن کتابداری و اطلاع رسانی به صورت یک هفته در میان با حضور اعضای هیأت رئیسه تشکیل می شود.

سالن جلسات پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران در خیابان انقلاب اسلامی نبش خیابان فلسطین طبقه ششم واقع شده است.