کد خبر: 1116
تاریخ انتشار: سه شنبه, 24 فروردين 1389 - 20:45

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه و کتابداری

فراخوان سرای اهل قلم

سرای اهل قلم به منظور دریافت پیشنهادات برنامه های نشست­ها و کارگاه ­های آموزشی تخصصی، در بیست­ و سومین نمایشگاه بين­ المللي كتاب تهران (15 تا 25 اردیبهشت­ ماه سال 1389) فراخوان داد.

 به گزارش پایگاه خبری کتابداری و اطلاع رسانی ایران (لیزنا)، هر ساله و همزمان با برگزاری نمایشگاه بین­ المللی کتاب تهران سلسله نشست­ها و کارگاه­ های آموزشی تخصصی در حوزه­ های کتابداری و اطلاع­ رسانی، آرشیو و اسناد، ارتباطات و روزنامه­ نگاري، نسخ خطي، مرجع­ نگاري و چاپ و نشر و حوزه ­هاي مرتبط، در محل نمايشگاه برگزار می­ شود.

در متن این فراخوان آمده است: با عنایت به اینکه ارتقاء سطح کیفی و کمّی این برنامه­ ها در بیست­ و سومین نمایشگاه بين­ المللي كتاب تهران (15 تا 25 اردیبهشت ­ماه سال 1389) در دستور کار قرار دارد، از اساتيد و صاحب نظران محترم درخواست مي­ شود در صورت تمایل رئوس نشست­ ها و کارگاه­ های آموزشی پيشنهادي خود را تا تاريخ 30/01/89 (روز دوشنبه) به دبیرخانه سراي اهل قلم به­صورت اولويت­ بندي شده ارسال فرمايند.

بدیهی است پس از بررسی تمامی پیشنهادها، برنامه­ های منتخب برای هماهنگی­ های بعدی و شرکت فعال در این نشست­ها و کارگاه­ها حضورتان ارسال خواهد شد.

علاقه مندان می توانند به آدرس:تهران، خيابان انقلاب، بين خيابان فلسطين و برادران مظفر، ساختمان 1178، طبقه اول، دبيرخانه سراي اهل قلم مکاتبه نمایند و یا با شماره  تلفن: 66462962-021 دورنگار: 66415360-021 تماس حاصل نمایند.

و یا پیشنهادات خود را به آدرس های پست الکترونیکی  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

ارسال نمایند.

برچسب ها :
زهره شاهرجبیان
|
Iran
|
1393/11/12 - 20:57
0
2
با سلام خدمت شما . امروز دوست این جانب از سایت شما و کارهایتان برایم تعریف کرد. و من مشتاق دیدن سایت شدم ولی چه فایده چه نویسنده باشیم چه نباشیم کسی دیگر به ما اهمیت نمی دهد و حالا که فکر می کنم میبینم هر چه تلاش کنیم باز بی فایده است. من یک نویسنده ی خانه دار هستم که سیکل هم ندارم ولی تا کنون نه رمان نوشتم ولی افسوس کسی به استعدادم توجه نکرد هر کدام از صاحب قلمان به مدرکم نگاه کردند.. و مرا بی سواد خواندند. این جانب از شما خواهش میکنم حداقل به کسانی همچون من در کادر خود بی توجهی نفرمایید. و به آنها هم اهمیت دهید... ما بیسواد نیستیم تنها موقعیت تحصیل نداشتیم.. با سپاس
اميرهوشنگ حدادي
|
Iran
|
1393/11/07 - 11:47
0
0
با سلام و احترام.بسيار تمايل داشتم تا در جلسه اي مخصوص نقد و بررسي فردي كه اصطلاحا يك پاي ثابت جلسات شما بوده و مشخصا"دبير"جلساتتان ميباشد شركت نمايم ولي سايتتان به روز نميباشد.علي الاصول ايشان داراي طيفي از حاميان خود در جمع شما ميباشدو هيچ دغدغه اي از زدن مكرر"آروغ روشنفكري"ندارد.صد البته بنده هم در آن جمع تنها بوده و يك تنه بايد قضيه را جلو ببرم.درضمن بنده قبل از پايان سال 1393 در يكي از جلسات و به انتخاب خود شركت خواهم كرد و به طرح سوالات پرداخته و متقابلا به سوالات ايشان هم پاسخگو خواهم بود.خواهشمندم جلسات خود را تا پايان سال به روز نماييد.
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: