همایش ایفلا با موضوع "کتابخانه ها در جوامع چندفرهنگی: امکانات برای آینده" برگزار می شود
بخش خدمات کتابخانه برای جوامع چندفرهنگی ایفلا یک نشست اقماری در تاریخ 17-18 آگوست2010 (26 و 27 مرداد 1389) برگزار می کند.
به گزارش پایگاه خبری کتابداری و اطلاع رسانی ایران (لیزنا) به نقل از ایفلا، بخش خدمات کتابخانه برای جوامع چندفرهنگی ایفلا در حال سازماندهی یک نشست اقماری با موضوع "کتابخانه ها در یک جامعه چندفرهنگی: امکانات برای آینده" است، این همایش توسط مرکز خدمات کتابداری دانمارک به منظور یکپارچه سازی فعالیت های کتابخانه های عمومی کپنهاگ در تاریخ 17-18 آگوست2010 (26 و 27 مرداد 1389) در کنار همایش سالانه ایفلا، برگزار می شود.
محورهای اصلی این همایش عبارتند از:
فعالیت های مبتکرانه: پروژه های کتابخانه ای، که در خلق خدمات جدید و مبتکرانه برای ارائه به جوامع چندفرهنگی سرآمد بوده اند
دیدگاه های انتقادی به اینکه چگونه کتابخانه ها، در قرن بیست و یک، می توانند دسترسی آزاد به دانش را گسترش دهند
خدمات کتابخانه ای ایجاد شده در جوامع بومی به خصوص آنهایی که دارای زبان خاصی هستند.
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیتها و نژادها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهامزنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیامها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمانها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
۱. از توهین به افراد، قومیتها و نژادها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهامزنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیامها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمانها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.