کد خبر: 1142
تاریخ انتشار: پنج شنبه, 26 فروردين 1389 - 20:50

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه و کتابداری

نشست دسترسی آزاد و تغییر نقش کتابخانه ها

نشستی با عنوان  "دسترسی آزاد و تغییر نقش کتابخانه ها" در 9 آگوست 2010 (18 مرداد 1389) از ساعت 9 تا 17 در دانشکده بازرگانی، اقتصاد و حقوق دانشگاه گوتنبرگ برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری کتابداری و اطلاع رسانی ایران (لیزنا) به نقل از ایفلا، دسترسی آزاد تاثیر عمیقی بر نقش کتابخانه های دانشگاهی گذاشته است. تمرکز از نگهبان بودن برای اطلاعاتی که در جای دیگر تولید شده، به سوی فعالیت مستمر، در حمایت از ایجاد و انتشار اطلاعات علمی و تحقیقاتیِ تولید شده در سازمان مادر کتابخانه، منتقل شده است. بدین منظور نشستی با عنوان  دسترسی آزاد و تغییر نقش کتابخانه ها در روز نهم آگوست 2010 (18 مرداد 1389) از ساعت 9 تا 17 در دانشکده بازرگانی، اقتصاد و حقوق دانشگاه گوتنبرگ برگزار می شود.

این جلسه توسط کتابخانه ملی سوئد با همکاری کتابخانه های دانشگاه های گوتنبرگ ، اوپسالا ، مالمو و لوند سازمان یافته است. بخش فناوری اطلاعات ایفلا از حامیان این نشست است.

علاقمندان می توانند در این نشست ثبت نام  کنند و برای آگاهی از برنامه های نشست اینجا کلیک کنند.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: