کد خبر: 1188
تاریخ انتشار: دوشنبه, 30 فروردين 1389 - 10:55

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه و کتابداری

همایش "ادبیات کودک و نوجوان" در نیومکزیکو

همایش "ادبیات کودک و نوجوان" توسط بخش کتابداران کودک و نوجوان انجمن کتابداران امریکا 5 تا 7 نوامبر (14 تا 16 آبان) 2010 در شهر آلبوکرک ایالت نیومکزیکو امریکا، برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری کتابداری و اطلاع رسانی (لیزنا)، مخاطبان این همایش کتابداران و مربیان هستند که می توانند در برنامه های آموزشی و ارائه مقالات در رابطه با ادبیات کودکان و نوجوانان شرکت نمایند. ملاقات با نویسندگان حوزه ادبیات کودک و نوجوان از دیگر برنامه های این همایش است.

 

 

 

 

محور اصلی این همایش " فراتر از مقاصد خوب : تنوع، ادبیات و نوجوانان" است. نسل امروز نوجوان تنوع طلب است. آیا  ادبیات امروز حوزه نوجوان، از تمایلات، عقاید و باورهای نسل جدید نوجوان تأثیر پذیرفته است؟ این تأثیرات چگونه و در چه سطحی بوده است؟ همایش سال 2010 انجمن کتابداران کودک و نوجوان این مسائل را بررسی خواهد کرد.

اسپانسر این همایش بنیاد حمایت از ویلیام سی. موریس است.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره برنامه همایش اینجا کلیک نمایید.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: