کد خبر: 1218
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 01 ارديبهشت 1389 - 11:45

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه و کتابداری

برنامه های مجمع عمومی انجمن کتابداری و اطلاع رسانی ایران

برنامه های مجمع عمومی انجمن کتابداری و اطلاع رسانی ایران در روز چهارشنبه 8 اردیبهشت ماه، از سوی روابط عمومی  این انجمن اعلام شد.

به گزارش پایگاه خبری کتابداری و اطلاع رسانی ایران (لیزنا)، مجمع عمومی و چهارمین دوره انتخابات هیئت مدیره  این انجمن، ساعت 17 روز چهارشنبه 8 اردیبهشت 1389 در محل سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران برگزار خواهد شد.

 

داریوش علی محمدی، مسئول روابط عمومی انجمن کتابداری و اطلاع رسانی ایران، اعلام کرد: در این جلسه، دکتر رحمت الله فتاحی، رئیس انجمن کتابداری و اطلاع رسانی ایران، گزارش عملکرد انجمن را قرائت خواهد کرد و از  دست اندرکاران و دانشجویان و فارغ التحصیلانی که  در خلال این سه سال انجمن را یاری داده اند، قدردانی می نماید. در ادامه دکتر مرادی درباره "نهضت ترجمه در تاریخ معاصر ایران" سخنرانی خواهد کرد.

 

 

 

وی افزود: سخنران دیگر این جلسه، دکتر افشار است که مطلب ایشان تحت عنوان "آسیب های خرید از نمایشگاه برای مجموعه های کتابخانه های دانشگاهی" است. بازرسان انجمن کتابداری و اطلاع رسانی ایران نیز گزارش خود را ارائه می نمایند.

از دیگر برنامه های انجمن در 8 اردیبهشت ماه اهدای لوح تقدیر به اساتید بازنشسته، اهدای لوح تقدیر به سازمان های یاریگر انجمن، اهدای لوح به آقای قلمچی خیر کتابخانه ساز، برگزاری انتخابات هیأت مدیره چهارم و اعلام نتایج است.

علی محمدی در پایان گفت: اعضای انجمن کتابداری و اطلاع رسانی ایران می توانند در این روز، عضویت خود را تمدید نمایند و از دانشجویان کتابداری و اطلاع رسانی درخواست کرد، اساتید خود را که اخیرا بازنشسته شده اند، به روابط عمومی معرفی نمایند تا از آنها در این جلسه قدردانی شود.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: