کد خبر: 1264
تاریخ انتشار: یکشنبه, 05 ارديبهشت 1389 - 11:54

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه و کتابداری

بازديد اعضاء کميسيون آموزش و تحقيقات مجلس شورای اسلامی از مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری

 اعضاء کميسيون آموزش و تحقيقات مجلس شورای اسلامی با حضور در شهر شيراز از دانشگاهها و موسسات پژوهشی اين شهر، از جمله  مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری، بازديد نمودند .  

 

 به گزارش پایگاه خبری کتابداری و اطلاع رسانی ایران (لیزنا)، اعضاء اين کميسيون شامل آقايان دکتر عباس پور رئيس کميسيون ، دکتر دوگانی ، دکتر افتخاری ، دکتر آقاتهرانی ،حجه السلام حسينی دولت آبادی ، آقای حيدری ، دکتر حسينی ، حجه الاسلام سليمي ، آقای طاهرخانی ، دکتر حياتی ، آقای طهماسب پور و آقای ناصری دبير کميسيون بودند .

 در جريان اين بازديد ابتدا در روز پنجشنبه 2 اردیبهشت، جلسه ای بين اعضاء اين کميسيون و مديران دانشگاهها و مراکز پژوهشی شيراز برگزار شد که در آن جلسه آقايان دکتر قانع معاون اداری و مالی و دکتر عليزاده معاون پژوهشی مرکز منطقه ای به تشريح دستاوردهای مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری و پايگاه استنادی علوم جهان اسلام در عرصه های مختلف اطلاع رسانی و علم سنجی در سطح ملی و بين الملل پرداختند .

 سپس در روز جمعه سوم اردیبهشت ماه، اعضاء کميسيون ابتدا با حضور در محل ساختمان در حال احداث مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری با رويه ساخت و تکميل اين ساختمان آگاه شده و آنگاه باحضور در جمع مديران مرکز منطقه ای اطلاع رسانی و پايگاه استنادی علوم جهان اسلام از نزديک با فعاليت های اين دو مرکز و پايگاه های اطلاعاتی توليد شده در آنها آشنا شدند .

 اعضاء کميسيون ضمن اظهار خوشحالی از مشاهده حجم عظيم اين فعاليت ها به نقش مهم اين دو مرکز در حوزه اطلاع رسانی و سنجش در سطح  ملی و بين الملل اشاره نموده و خواستار ادامه اين فعاليت ها و گسترش خدمات در سطوح داخلی و  منطقه ای شدند .      

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: