ارائه اطلاعات از کتابخانه‌ علوم‌دریایی تا میزبانی جشنواره هری پاتر در پوسترهای ایفلا 2013

به گزارش لیزنا، این پوسترها در کنار هم، اطلاعات بیشماری از کتابخانه ­ای که فقط بر علوم دریایی متمرکز شده است گرفته تا میزبانی جشنواره هری پاتر،  را در اختیار بازدید­کنندگان قرار می‌دهند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

با قدم زدن در میان راهروهای شلوغ، با مسرت غرق در لوازم و لبخندهای دوستانه­ی ارائه دهندگانی می­شویم که مشتاقانه می­خواهند آثار و مطالب ارائه شده­ی خود بر روی تابلوها را به اشتراک بگذارند. برخی از پوسترها غیررسمی بودند در حالی که بقیه عمق و دقت بیشتری داشتند.

 

برداشت­های نمایندگان

 

Etienne Mackiewicz، معاون مدیر کتابخانه شهرداری لیون می گوید: «من با افرادی که در کتابخانه­های عمومی سنگاپور بودند تنها یک بحث جالب در مورد رسانه­های اجتماعی داشتم! به عقیده­ی من نشست ارائه پژوهش از طریق پوستر برای بحث و گفتگو با ویراستارهای این پوسترها، روش خوبی است.»

 

 

 

 

 

 

Bjørn Christiansen، اتحادیه کارکنان عمومی و شهرداری نروژ بیان می کند: «نشست ارائه پژوهش از طریق پوستر ایده­ی جالبی است زیرا می­توانید ببینید افراد مختلف در کتابخانه­های مختلف همگی به یکباره در حال انجام چه کاری­اند. گویی طیف گسترده­ای از اطلاعات در مقابل شما قرار دارد.»

Thinley Choden از دفتر READ Bhutan می گوید: «نشست ارائه پژوهش از طریق پوستر، بستر خوبی را فراهم می­کند تا به دیگران از اقصی نقاط جهان نشان دهیم کارمان چیست (خصوصاً از طریق عکس و نوشتن شرح تصاویر کوتاه). هرچه که باشد، تصاویر از کلمات حرف های بیشتری برای گفتن دارند!»

 

 

 

Kate Cushon ، دانشگاه رجینا (کانادا)بیان می کند: «نشست ارائه پژوهش از طریق پوستر عالی و بسیار آموزنده به نظر می­رسد!».

 

این گزارش توسط سوفیان آلیموند و گریس سیم نوشته شده است.

 

لازم به ذکر است، کتابداران نماینده کشورمان نیز در این نشست پوسترهای خود را ارائه کردند.

 

ترجمه: پیروز ابراهیمی جعفری