کد خبر: 1302
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 08 ارديبهشت 1389 - 10:12

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه و کتابداری

اسامی کاندیداهای چهارمین دوره انتخابات هیأت مدیره انجمن کتابداری و اطلاع رسانی ایران تا کنون

تا کنون پنج نفر برای کاندیداتوری چهارمین دوره انتخابات هیأت مدیره انجمن کتابداری و اطلاع رسانی ایران، اعلام آمادگی کرده اند.

 

به گزارش پایگاه خبری کتابداری و اطلاع رسانی ایران (لیزنا)، داریوش علی محمدی، مسئول روابط عمومی انجمن کتابداری و اطلاع رسانی ایران، تا کنون، دکتر سعید رضایی شریف آبادی دانشیار گروه کتابداری و اطلاع رسانی دانشگاه الزهرا و سید مهدی طاهری دانشجوی دکترای دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات،  فرامرز مسعودی دانش آموخته دوره کارشناسی ارشد علوم كتابداري و اطلاع رساني دانشگاه تهران، امیررضا صنافی دانشجوی دوره دکتری دانشگاه شهید چمران اهواز، و فرزاد دادرس، دانش آموخته دوره کارشناسی ارشد علوم کتابداری و اطلاع رسانی اعلام کاندیداتوری کرده اند.

 

 

 

‫ یادآور می شود، چهارمین دوره انتخابات هیأت مدیره انجمن کتابداری و اطلاع رسانی ایران امروز چهارشنبه 8 اردیبهشت 1389 از ساعت 16 تا 20 در محل سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران برگزار خواهد شد و اعضای پیوسته انجمن حق انتخاب شدن و انتخاب کردن در این انتخابات را دارند.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: