کد خبر: 1347
تاریخ انتشار: شنبه, 11 ارديبهشت 1389 - 15:39

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه و کتابداری

افتتاح شاخه مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری در دانشگاه رازی کرمانشاه

بر اساس تفاهم نامه ای که بين رؤسای دانشگاه رازی کرمانشاه و مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری به امضاء رسيده است شاخه مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری در دانشگاه رازی کرمانشاه تأسيس می شود .

دکتر جعفر مهراد،در گفتگو با پایگاه خبری کتابداری و اطلاع رسانی ایران (لیزنا) گفت: شاخه مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری روز يکشنبه مورخ 12/2/1389 ساعت 10 صبح، طی مراسمی در سالن اجتماعات کتابخانه مرکزی دانشگاه رازی کرمانشاه افتتاح می شود .

 

رئيس مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری، افزود: بر اساس تفاهم نامه ای که بين رؤسای دانشگاه رازی کرمانشاه و مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری به امضاء رسيده است شاخه مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری در دانشگاه رازی کرمانشاه تأسيس می شود .

وی در ادامه گفت: با افتتاح اين شاخه استادان، پژوهشگران و دانشجويان دانشگاه رازی کرمانشاه و نيز ساير واحدهای دانشگاهی و تحقيقاتی استان به اطلاعات علمی و فنی به زبان های فارسی و انگليسی بدون پرداخت هزينه دسترسی خواهند داشت .

دکتر جعفر مهراد در پایان گفت: مسئولان شاخه به مدت 2 ماه در مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری آموزش ديده و هم اکنون در مديريت شاخه از مهارتهای لازم برخوردار می باشند.

شایان ذکر است، مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری در حال حاضر شاخه هايي را در دانشگاه های گيلان ، ياسوج ، صنعتی تبريز ، همدان ، هرمزگان ، کتابخانه مرکزی شهرداری اصفهان و سازمان تبليغات اسلامی قزوين داير کرده است.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: