افتتاح شاخه مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری در دانشگاه رازی کرمانشاه

دکتر جعفر مهراد،در گفتگو با پایگاه خبری کتابداری و اطلاع رسانی ایران (لیزنا) گفت: شاخه مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری روز يکشنبه مورخ 12/2/1389 ساعت 10 صبح، طی مراسمی در سالن اجتماعات کتابخانه مرکزی دانشگاه رازی کرمانشاه افتتاح می شود .

 

رئيس مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری، افزود: بر اساس تفاهم نامه ای که بين رؤسای دانشگاه رازی کرمانشاه و مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری به امضاء رسيده است شاخه مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری در دانشگاه رازی کرمانشاه تأسيس می شود .

وی در ادامه گفت: با افتتاح اين شاخه استادان، پژوهشگران و دانشجويان دانشگاه رازی کرمانشاه و نيز ساير واحدهای دانشگاهی و تحقيقاتی استان به اطلاعات علمی و فنی به زبان های فارسی و انگليسی بدون پرداخت هزينه دسترسی خواهند داشت .

دکتر جعفر مهراد در پایان گفت: مسئولان شاخه به مدت 2 ماه در مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری آموزش ديده و هم اکنون در مديريت شاخه از مهارتهای لازم برخوردار می باشند.

شایان ذکر است، مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری در حال حاضر شاخه هايي را در دانشگاه های گيلان ، ياسوج ، صنعتی تبريز ، همدان ، هرمزگان ، کتابخانه مرکزی شهرداری اصفهان و سازمان تبليغات اسلامی قزوين داير کرده است.