کد خبر: 15735
تاریخ انتشار: دوشنبه, 02 تیر 1393 - 15:24

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه و کتابداری

سخنرانی دکتر مهراد در دانشگاه فردوسی مشهد

  به دعوت رئیس دانشگاه فردوسی مشهد، دکتر جعفر مهراد با محوریت «ارتقای دانشگاه فردوسی در نظام رتبه بندی ISC » به ایراد سخنرانی در این دانشگاه می پردازد.
سخنرانی دکتر مهراد در دانشگاه فردوسی مشهد

 

به گزارش لیزنا، دکتر جعفر مهراد رئیس مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری و سرپرست ISC به دعوت دکتر کافی، رئیس دانشگاه فردوسی مشهد در تاریخ 4/4/1393 در این دانشگاه سخنرانی می کند.

 

بر اساس این گزارش، در نامه رئیس دانشگاه فردوسی مشهد آمده است: "دانشگاه فردوسی مشهد بزرگترین مرکز علمی شمال شرق کشور است که به برکت بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) و وجود اساتید برجسته، منشأ خدمات علمی و فرهنگی فراوانی بوده است. اکنون این دانشگاه در صدد است نقش کلیدی تری در کشور، جهان اسلام و دنیا برای خود رقم بزند".

 

در ادامه این نامه می خوانیم: "بی شک همکاری جنابعالی و حوزه تحت مدیریتتان کمک بزرگی به تحقق این هدف خواهد کرد. لذا بدینوسیله از جنابعالی و همکارانتان دعوت می نماید ضمن بازید از دانشگاه فردوسی و فراهم نمودن زمینه همکاری های دراز مدت دانشگاه با آن مرکز یک سخنرانی در جمع فرهیختگان آن دانشگاه با محوریت «ارتقای دانشگاه فردوسی در نظام رتبه بندی ISC » ارائه فرمائید".

 

گفتنی است در این بازدید تفاهم نامه همکاری های علمی، پژوهشی و فناوری با حضور اصحاب رسانه وخبرگزاری ها میان طرفین امضاء خواهد شد.   

برچسب ها :
حسن محمودی
|
Iran
|
1393/04/03 - 01:58
1
0
با سلام
فرصت بسیار خوبی است برای دانشگاه فردوسی و امیدوارم کتابداران نیز با محوریت گروه کتابداری و کتابخانه مرکزی از این فرصت بهره برداری لازم رو ببرند. ایجاد مرکز علم سنجی در دانشگاه، ایجاد کمیته ارتقا نشریات دانشگاه و ... می تواند از مهمترین دستاوردهای این جلسه باشد که انشالا زمینه فعالیت بهتر برای کتابداران و ارتقاء منزلت کتابداران فراهم گردد.
تشکر
پاینده باشید
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: