کد خبر: 1712
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 29 ارديبهشت 1389 - 22:54

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه و کتابداری

آغاز کار هیات مدیره جدید، با انتخاب رئیس انجمن کتابداری و اطلاع رسانی ایران

صد و دهمین جلسه انجمن کتابداری ایران بعد از ظهر روز چهارشنبه در ساعت 14، در دفتر انجمن کتابداری و اطلاع رسانی ایران در کتابخانه ملی ایران برگزار و طی آن ریاست این دوره  انجمن انتخاب شد.

به گزارش پایگاه خبری کتابداری و اطلاع رسانی ایران (لیزنا) در این جلسه، اعضای منتخب و اعضای پیشین هیات مدیره حضور داشتند. دکتر رحمت الله فتاحی در ابتدا، از نشست مشترک بین اعضا ابراز خشنودی کرد و بیان داشت که امید است تا انتها این همدلی بین اعضا باقی باشد.

سپس بر اساس سرفصل های تعیین شده، مواردی در جلسه مورد بحث قرار گرفت: اعلام همایش های ماهانه برنامه ریزی شده و پیش رو، اعلام کارگاه های آموزشی برنامه ریزی شده و پیش رو، اعلام موجودی خزانه، ادامه کار خبرنامه انجمن، بحث پیرامون برنامه راهبردی انجمن و سیاست های آتی، بحث پیرامون چگونگی تعامل با شاخه ها و فعالیت ها و بودجه آنها و بحث پیرامون همایش ملی سال 1389 انجام شد.

پس از بحثهای صورت گرفته، انتخابات داخلی انجمن جهت تعیین ریاست انجمن برگزار شد.

در نهایت، با اکثریت آرای اعضا، دکتر رضایی شریف آبادی به ریاست انجمن کتابداری ایران برگزیده شد.

دکتر نوراله مرادی به سمت نایب رییس انجمن رسید و کاظم حافظیان رضوی خزانه دار انجمن شد. دکتر علیرضا نوروزی، مسئول کمیته انتشارات، دکتر مهدی علیپور حافظی، مسئول کمیته پژوهش، سید مهدی طاهری، مسئول کمیته آموزش، امیر رضا اصنافی، کمیته همایشها، و مریم اسدی مسئول روابط عمومی شدند.

این جلسه در ساعت 16 به کار خود پایان داد و مقرر شد اعضای جدید در روز 12 خرداد، جهت برگزاری جلسه نخست، در دفتر انجمن حضور داشته باشند.

 

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: