کد خبر: 1777
تاریخ انتشار: سه شنبه, 04 خرداد 1389 - 11:37

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه و کتابداری

تمدید فرصت ارسال مقاله در کنفرانس ایفلا 2010

فرصت ارسال مقالات با موضوع "محیط های آموزش جهانی"  در  هفتاد و ششمین کنگره سالانه جهانی کتابداری و اطلاع رسانی ایفلا، در گوتنبرگ سوئد تمدید شد.

 

به گزارش پایگاه خبری کتابداری و اطلاع رسانی ایران (لیزنا)، فرصت ارسال مقالات با موضوع "سیستم های آموزش جهانی"  در نشست مشترکی که با حضور بخش های توسعه حرفه ای و محیط کار مداوم، بخش فناوری اطلاعات و بخش مدیریت دانش در هفتاد و ششمین کنگره سالانه جهانی کتابداری و اطلاع رسانی 2010  ایفلا برگزار می شود،  تا 30 می (9 خرداد) تمدید شد.

 

پیش از این فرصت ارسالا مقالات تا 15 می (25 اردیبهشت) اعلام شده بود.

 

مقالات خود را به سیلویا پیگات این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید  و  جین دیسارت این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید  ارسال کنید.

شایان ذکر است که مقالات ارسالی نباید قبلا در جایی منتشر شده باشند.

 هفتاد و ششمین کنگره سالانه جهانی کتابداری و اطلاع رسانی   ایفلا با شعار دسترسی آزاد به دانش -- ترویج  توسعه پایدار از 10 تا 15 آگوست (19 تا 24 مرداد) در گوتنبرگ سوئد برگزار می شود.

 

 

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: